özel bölüm

80 10 4
                                    

Oyyy selam canım sıkıldı bir özel bölüm atayım dedim size hadi güzel tatlis iyi okumalarrr

___

Seungmin doktorundan aldığı bu güzel haber ile hızlıca odasına gidip üzerini değiştirmiş ve kapıdaki korumalara Hyunjin'i cağırmalarını söylemişti.

Mutluluktan gözlerinden akan yaşlara engel olamıyordu, ne kadar silsede gözyaşlarını tekrar tekrar akıyordu.

Saçlarını geriye doğru eliyle tarayıp yatağın üzerine oturdu ve Hyunjin'i beklemeye başladı.

Bir kaç dakika sonra kapı büyük bir hızla açılmış ve içeriye Hyunjin girmişti.

Yatağa oturmuş ağlayan Seungmin'i görünce korkuyla küçüğünün yanına ilerleyip önüne eğildi ve karşısında diz çöktü.

Hyunjin
"Bebeğim sorun ne? Bir şey mi oldu? Neden ağlıyorsun? Bir yerin mi ağrıyor? Doktor çağırayım hemen."

Hyunjin ayağa kalktığında Seungmin onun gitmesini engellemek için kolundan tutmuştu.

Ayağa kalkıp Hyunjin'e sarıldı Seungmin, Hyunjin'de hızlıca kollarını Seungmin'in beline sardı.

Seungmin
"İyiyim bir şeyim yok."

Dedi, yüzünü Hyunjin'in omzuna gömdüğü için sesi boğuk çıkmıştı.

Hyunjin
"O zaman sorun ne? Neden ağlıyorsun?"

Diye sordu Hyunjin bir eliyle küçüğünün saçlarını okşarken.

Seungmin kollarını Hyunjin'in boynundan çekmeden biraz geri çekildi ve Hyunjin'in endişeli gözlerine baktı.

Seungmin
"Hamileyim."

Hyunjin duyduğunu idrak edememiş gibi kaşları çatılmıştı.

Hyunjin
"Ne?"

Seungmin
"Hamileyim dedim."

Hyunjin
"Ne dedin?"

Seungmin
"Of Hyunjin baba oluyorsun işte. Hamileyim!"

Hyunjin'in duyduklarına ağzı açılmış ve gözleri dolmuştu.

Hyunjin
"Baba oluyorum yanlış duymadım değil mi?"

Seungmin
"Şaka yaptım."

Hyunjin
"Ha?"

Seungmin, Hyunjin'in haline büyük bir kahkaha atmıştı.

Hyunjin
"Seungmin! Dalga geçme benimle."

Seungmin Hyunjin'in dudaklarına kısa bir öpücük kondurup konuştu.

hah? | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin