" Jeongin, erkek arkadaşın olmak istiyorum. "—
Elbette bu beklemediğim bir şeydi, yani daha da yakınlaşmıştık ancak bir anda olduğu için şaşırmıştım. Ondan hoşlandığımı kabul etmiştim tabii ki, her ne kadar zorlansam da anlamıştım kendimi artık. Onun yanında daha güvende ve mutlu hissediyordum. Geçirdiğimiz tüm zamanlar beni mutlu ediyordu.
Şimdi sadece kalakalmıştım, bunu dedikten sonra sustu. Bir cevap bekliyordu belki, belki de cevap beklemeden sadece söylemek istediği için söylemişti. Ondan hoşlanıyordum evet ama kaygılıydım da. Bu konularda hiç bilgim yok denebilirdi. Ne yapacaktım, nasıl davranacaktım bilmiyorum. Ama onunla iyi hissediyorum, kendim gibi. Nasıl hissediyorsam ifade edebiliyorum. Saçmalasam bile dinliyor beni, ne konuşsam umursamazlık yapmıyor, değerli hissediyorum kısaca.
Ama korkuyordum, bir ilişki içerisinde olursak bazı şeyler bozulur, eskisi gibi olmaz diye. Söylediği şeyin ardından bu düşünceler ele geçirmişti bedenimi. Ancak o beni öyle sıkı sardı ki kollarının arasına, sanki hepsi teker teker gitmişti. Tek istediğim onunla olmak gibiydi şu an. Ne diyeceğimi aklımda kuramamıştım bir türlü, sadece hislerimle cevap verdim;
" Hyunjin, erkek arkadaşım olmanı istiyorum... "
Dediğim şeyle gülümsediğini hissetmiştim. Daha da sokulmuştu boynuma. Bir süre hiçbir şey demeden bekledi, sıcak nefeslerini boynumda hissetmemi sağladı. Daha sonra başını yasladığı boynumdan çekildi, yüzümü ellerinin arasına alıp gözlerime odaklandıktan sonra konuştu; " Bundan sonra erkek arkadaşınım öyleyse. "
Yeterince hızlı atan kalbimin yerinden çıkacağını hissetmiştim. Dediği her şey beni daha da heyecanlandırıyordu. Cevap veremeyecek kadar heyecanlıydım. Tüm bedenim karıncalanmış ve uyuşmuş gibi hissediyordum, hiç hissetmediğim bir şeydi bu. Gergince yutkunabilmiştim sadece.
Gözlerimin içine iyice daldı, uzun bir süre sadece gözlerime baktı ancak ben utandığımdan gözlerimi kaçırmıştım. Sakin bir sesle " Akşam sana yazacağım, dikkatli git eve tamam mı? " dediğinde küçük bir mırıltı bırakıp başımı salladım. Hemen arkama dönüp eve doğru ilerlemiştim.
—
Eve vardığımda telefonuma anında Hyunjin'in bildirimi düşmüştü. Ne diyeceğimi bilmiyordum, hala stresliydim. Şu an resmen çıkıyorduk... Ancak içim içimi yiyordu aynı zamanda. Elbette mutluydum, onu seviyordum sonuçta. Ama yine de bazı şeyleri batıracağımdan korkuyordum.
jeonginle hyunjin ne zaman cikacak??
Jisung
Coğrafya ödevi var mıydı???Seungmin
Çalışma kitabı, sayfa 47, 6. etkinlik yapılacak.Felix
hatirlaticimiz ya canim benimJeongin
Biz Hyunjinle çıkıyoruz
SanırımFelix
B
BE
NE
CAT DIYE SOYLEME BOYLE YAFelix, grup ismini "hayirli olsun jeongin" olarak değiştirdi.
Felix
ANLAT
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drummer,, hyunin
Fanfiction@hyunjin_hhj: Bateristmişsin sanırım, okulun müzik grubuna neden katılmıyorsun? - 🥇 - # hyunin | 220922 | 🥇 - # yangjeongin | 021022 | 🥇 - # stay | 031022 |