salvatore

3.2K 331 396
                                    


" NASIL OLDU, ANLAT! "

Felix yüksek sesle konuştuğunda beni daha da heyecanlandırmıştı. Nasıl anlatacağım bilmiyordum, düşündükçe bile deli gibi garip hissediyordum

" Çok garipti, nasıl hissettiğimi bile anlatamıyorum Öyle tuhaf bir histi ki. "

" Buna kelebek hissi denildiğini biliyor muydun!? " dedi Jisung ayrı bir heyecanla.

" Bilmiyorum, hiç hissetmediğim bir şeydi. "

" TAMAM NASIL OLDUĞUNU ANLAT! " dedi Seungmin herkesten daha heyecanlı bir şekilde. Normalde bu tarz şeylere pek ilgisi olmazdı ancak bunu çok merak etmişti.

" Dalga geçmek yok ama? " diyip kaşlarımı çattığımda güldüler.

" Neden dalga geçelim? Müthiş bir şey bu salak! " diyen Jisung ile sözüme başlamam gerektiğini anlamıştım.

" Şimdi, okula geliyorduk işte beraber. " O sırada bana verdiği kötü haberi söylemeyecektim henüz, şu an anlatmam gereken farklıydı.

" Sınıflarımıza ayrılacakken bir anda beni kendine çekti, konferansa çıkalım dedi. Ama fısıldadı, tüylerim diken diken olmuştu resmen! Sonra iyice yaklaşınca biri görecek dedim. "

" İNANAMIYORUM KORİDORDA MI ÖPTÜ YOK ARTIK! " dedi Felix büyük bir şokla.

" Hayır şapşal dinle! Öyle diyince sevgilin değil miyim ne olacak dedi, ama biraz yüksek sesliydi. Ben de kimse görmesin falan diye üst kata çıkardım. Konferansta sahne arkasına geçtik, hep orada oluyorduk zaten. Sonra sarıldı bana. " diyip duraksadım. Hepsi aynı anda kaşlarını kaldırıp gözlerini belertmişlerdi.

" Of gerisini nasıl anlatacağım! " diyip derin bir nefes verdim. " İşte sonra yaklaştı bana, dedi ki
" Güzel dudaklarını benim yapmamak için zor duruyorum. " Çığlık atmak üzereydim o zaman resmen! "

" Ben de çığlık atacağım şimdi! " demişti Jisung sırıtarak.

" Ben de dedim ki seni durduran ne... "

Hepsi dediğimle birbirlerine şaşkınlıkla bakmışlardı. Benden böyle bir şey beklemiyorlar olsa gerek ki, ben de beklemiyordum açıkçası, şokları biraz uzun sürmüştü.

" Sonra yaklaştı öptü işte. Hem de üç kere oldu. " Bunu vurgulayarak söylediğimde Felix bir kahkaha patlatmıştı. Ama önemli bir detaydı!

" Şoklar içerisindeyim şahsen. Jeongin'den beklenmedik şeyler görüyoruz ve bence bu aşırı iyi." demişti Seungmin, diğerleri de buna katılmıştı.

Kahkahasını yeni durduran Felix konuşmaya başladı, " Nasıl hissettin!? "

" Bilmiyorum o kadar garipti ki! Açıklayamayacağım bir şey, ama müthişti. "

" Beğenmişsin görünüşe göre. " dedi Jisung göz kırparak.

Tamam, beğenmiştim kabul. Ama beğendiğimi kabul etmemek imkansızdı çünkü bu hissi tekrar tekrar yaşamak istiyordum.

Kaşlarımı çattığımda hepsi gülümsedi, tam o sırada da zil çalmıştı. Öğle arasına girmek üzere olduğumuz ders başlamıştı.

Dersin ortasında telefonuma düşen mesajla odağım bozuldu. Sıranın altından telefonumu açtığımda Hyunjin olduğunu gördüm.

Hyunnie 💗
Selam bitanem
Nasılsın

Sevgilim 💗
İyiyimm sen

drummer,, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin