19.

79 8 0
                                    


Jisoo'dan
Elinden bir hışımla telefonumu aldığımda kendimi acayip iğrenç hissediyordum. Karşımdaki kişinin beyni bir sike yaramıyordu. Bağırmak istiyordum ama Jihyo çok sarhoştu. Ondan nefret ediyordum.

1 Saat önce..
"Hoşgeldiniz gelebilmenize çok sevindim kızlar" Sana çok heyecanlı hızlı hızlı konuşmaya çalışıyordu ve bu haliyle oldukça tatlı görünüyordu. Jihyo'nun isteği üzerine erken gelmiştik ve hiç pişman değildim. Bu parti uzun zamandır kafamı kurcalayan kişiyi birazda olsa unutmamı sağlayacaktı. Tabii ben eski mesajlarımıza bakmasaydım. O kadar merak ediyordum ki bu kızı gerçekten hayatımı değiştirmişti. Hiç bilmediğim birine karşı bir şeyler hissetmek.. İlginçti. Telefonumu kapatıp çantama koydum. Sana'yı oturacağımız yer için takip ettik. "Sizce mekan nasıl?" Diye sordu Sana. Baya uğraşmıştı ve güzel yorumlar almak hakkıydı. Yeji "Dudu periye benziyor"  dediğinde kahkaha attık. Daha parti başlamadan eğleniyordum.
...
"Jihyo! Yeter artık çok içtin" gülümseyerek Jihyo'ya kızmaya çalışıyordum ama pek umrunda değildi. Bu kaçıncı şişe? Hatırlamıyorum. Jihyo lafa başladığında artık gülmüyordum. "Jennie Kim" diye başladı söze. Bu kızın ismini duymuş yüz yüze gelmiştim. Ve bence konuşulan hiçbir şeyi hak etmiyordu. Onun hakkında bir şey bilmiyordum ama bu insanlarda bilmiyordu. Jihyo duraksadıktan sonra devam etti. "Her gün başka biriyle yatan birisi. Hayır erkekler ona nasıl bakıyorlar anlamıyorum ki!" Bu lafı çok duymuştum. Jihyo bir anda ters hamle yaparak bana döndü. "Bana bir kız mesaj attı demiştirirn" daha kelimeleri düzgün söyleyemiyorsun.. "Evet ee?" Dedim gözlerimi büyüterek. "Jennie Kim di o" dedi. O an her şeyi anladım. Teker teker bütün olaylar kafamda dönünce durdurmaya çalışmadım. Neden bana gizliden yazdığını. Adını söylemeye çekindiğini. Bana bakarken yakaladığımda gözlerinİ kaçırdığını. Şimdi sadece önümüzdeki uzun kadife perdelere bakıyordum. "O kız seni hak etmiyor Jisoo. Ben Ünlü mimar baş mühendis aşçı evli ve aynı zamanda otobanda çalışan biri olarak buna izin vermiyorum." Hiçbirşey duymuyordum. Sırrı çözmüştüm ama keşke o ana engel olsaydım. Jihyonun yüzüne bir ışık gelince kafamı oraya çevirdim ve onu Jennieye yazarken yakaladım.
Elinden bir hışımla telefonumu aldığımda kendimi acayip iğrenç hissediyordum. Karşımdaki kişinin beyni bir sike yaramıyordu. Bağırmak istiyordum ama Jihyo çok sarhoştu. Ondan nefret ediyordum. Ayağa kalkıp deli gibi bağırmaya başladım. İnsanlar gelmeye devam ediyordu ama umrumda değildi. "SEN NE HAKLA TELEFONUMU ALIYORSUN?" En son ikimizide mekandan çıkarıyorlardı.

Jensooer/yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin