Вродливий ти, тож не давай краси Під вістря невмолимої коси.

48 11 0
                                    

- Таак... Якийсь він справді дивний молодик.  - погодився Техьон з думкою Йонджуна, продовжуючи протирати поверхню стійки в магазині.  - Сто років?  Нісенітниці!  Ти певен, що почув усе правильно?

- Звичайно.  У мене зі слухом все чудово.  Вважаю, це він помилився і не захотів визнавати очевидного.  – відповів Йон.  - Здається, в цьому і полягає його характер.  Він холодний і відсторонений, говорить коротко і, здається, дивиться на оточуючих зверхньо.  Хоча, не сперечаюся, гарний і привабливий, але ні поговорити з ним про щось, ні прогулятися.

- А ти збирався його погуляти покликати?  Я був певен, що тебе цікавлять жінки.  - посміхнувся Те, чому Джун цикнув і закотив очі.

- Та я ж образно!  Я ж не якась мадемуазель, щоб кликати його на прогулянки.  - сказав Чхве.  - Я до того, що я просто впевнений, що він у будь-якому разі відмовився б від прогулянки, навіть якби його запросила найкрасивіша дівчина в усьому світі.

- Можливо ти маєш рацію, мій друже.  Але, впевнений, у нього є свої причини так поводитися.

Йонджун хотів ще щось додати, але з-за ширми раптом вийшов чоловік, з яким хлопець одразу привітався.  Низькорослий, пухкий, в класичному коричневому костюмі і з маленьким акуратним пенсне [окуляри без завушних дужок, що тримаються на носі за допомогою пружини, що затискає перенісся на носі].  У чоловіка були маленькі вуса, сірі очі та пухкі губи, розтягнуті у кривій посмішці.  Він вийшов за прилавок і Джун упізнав у ньому власника магазину.  Чоловік підійшов до них і заговорив чистою англійською.

- Йонджуне!  Як давно я тебе не бачив!  Яким вітром?

- Доброго дня, містере Бредлі.  Радий вас бачити.  Я в Лондоні через бізнес батька.  А ви як поживаєте?

- Чудово поживаю.  Ось, як бачиш, все ще займаюсь прикрасами.  - відповів чоловік і звернувся до Кана.  - Техьоне, хлопчику мій, один дуже важливий клієнт попросив доставити замовлення йому додому.  Потрібно зробити це сьогодні до полудня.  Візьми мій велосипед і відвези йому, будь ласка.  А я поки що закрию магазин і наведу порядок.  Ти молодший і дістанешся швидше.

- Звичайно, містере Бредлі.  Я із задоволенням допоможу.  - посміхнувся Техьон.

- Чудово.  - містер Бредлі поклав на стійку невеликий листочок із каракулями.  - Ось опис перстня та адресу, куди потрібно доставити.  Цей перстень я зробив нещодавно, тому вона на ближніх вітринах.  Ти швидко знайдеш.

Створений з вогню та кровіWhere stories live. Discover now