- Будь ласка, проходьте. Молодий містер Чхве чекає на вас.
Техьон ніяково усміхнувся дворецькому і пройшов усередину величезного будинку, адресу якого було написано на листку, що зараз стискав Кан у кулаку. Все було настільки розкішним і красивим, що захоплювало дух. Цілком у стилі Чхве Бомгю. Не те що у Техьона.
Він сам по собі був надто простим, надто наївним та сірим на відміну від свого коханого. Він був на всі сто відсотків впевнений у тому, що зовсім не підходить цьому прекрасному юнаку. Але якщо в нього з'являлася можливість хоч трохи побути поряд з ним, він не міг нею не скористатися.
Дворецький провів Техьона в обідню залу з довгим столом, за яким сидів Бомгю і щось писав у якихось паперах. Він виглядав занадто серйозним і зосередженим, і тому страшенно гарячим. Те закусив губу, нервово переступаючи з ноги на ногу, стоячи за прислугою. Він розглядав кімнату, яка майже повністю була у білому та золотому кольорах. Від захоплення Техьон навіть злегка розкрив рота, але потім смикнув себе, згадавши що непристойно ось так от витріщатися.
- Містер Чхве, до вас прийшов гість. - повідомив дворецький і Бомгю нарешті підняв на них погляд.
Побачивши Техьона, Гю раптово яскраво посміхнувся, а серце Кана зробило кульбіт. Йому раптом здалося, що посмішка була якоюсь... Ніжною чи що? Та ні, йому точно здалося. З чого б Бомгю дивитись на нього з ніжністю? Але щось усередині нього затремтіло від цього погляду і Те теж не зміг стримати посмішки.
- Доброго дня, Техьоне! - вигукнув Гю, відклавши папери вбік. - Як же я радий тебе бачити! Проходь! Сідай! Відчувай себе, як удома! Грег, подай чай та пиріг до столу.
- Зараз, сер. - кивнув дворецький і покинув кімнату, залишивши їх наодинці.
Техьон ніяково підійшов ближче і опустився на розкішний м'який стілець з високою спинкою, запропонований йому, спостерігаючи за тим, як Гю складав документи в одну стопку і прибирав їх зі столу. Він звернув увагу на руки, старшого і ніяково закусив губу. Руки Бомгю були надзвичайно красивими. Широкі долоні з довгими пальцями та безліччю перстнів на них.
- Я дуже радий, що ти прийшов! - промовив Чхве, змусивши молодшого знову подивитися йому в обличчя. - Ти буквально рятуєш мене від усієї цієї чортівні з паперами. Ох, я так ненавиджу це, але тепер я можу поговорити з тобою і більше не заповнювати ці безглузді документи.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Створений з вогню та крові
FanfictionЛондон, 1854 рік. Йонджун прибув до Англії на прийом однієї важливої особи як представник одного з найбагатших сімейств Азії з питань сімейного бізнесу. Там він знайомиться з нелюдимим і похмурим Субіном, який виявляється протеже цієї самої дами...