Ёнжүн өглөө гүйж ирээд дасгалаа хийгээд өглөөний цайгаа уугаад хувцасаа жимбийтэл өмсөөд сургуулийн зүг рүү алхалаа.
[Ёнжүний гэр нь сургуулиас 5 минутын зайнд байдаг]Ёнжүн өнөөдөр шинэ жүжгийн гол дүрд өрсөлдөхөөр ирсэн нь энэ байлаа. Энэ удаагийн жүжиг юугаараа онцлог вэ? гэвэл дуулалт жүжиг болохоор гол дүрд 2 вокал байх ёстой тэрний нэг нь болохын тулд Ёнжүн, Үёныг ч тоохгүй бэлтгэлээ хангасан. Оролцогчидыг бүгдийг нь хараад өөрийгөө гол дүр болно гэдэгт итгэлтэй байсан Ёнжүний царай нь Чүэ Саныг хараад цариа нь барайгаад уур уцаараар дүүрч байлаа.
Чүэ чүэ чүэ Сан новш минь чи яах гэж ирсэн юм гэж түүнийг хүчтэй хана руу түлхэлээ.
Ёнжүн: Сан новшоо чи намайг өдөөд байгаа юм уу?
Сан: Шалгаруулалтанд ирсэнээс чам руу ирсэнгүй.
Ёнжүн: Надаар оролдох хэрэггүй шүү новшоо. [Саны зангианаас нь чанга татан хоолойг нь боов]
Сан: Чиний нэрийг дуудаад байна ороо ч гэж зангиагаа султгалаа. Толь руу хартал хүзүү улайсан байлаа.Чүэ Ёнжүн ороод үзүүлбэрээ үзүүлтэл шүүгчид бүгд алгаа ташлаа.
Шүүгчид: Аргагүй л Чүэ Ёнжүн, ACE, Хоолой нь үнэхээр гайхалтай юм, өндөр нь ч яг тохирно. Тэхёнаас дутах юм алга.
[Тэхён хоолойгоо өвтгөөд энэ удаагийн жүжигт тоглох боломжгүй болсон]Ёнжүн баярлана Санд уурласанаа ч мартхаар жаргалтай байлаа. Үзүүлбэрээ дуусгачихаад гарч иртэл Чүэ Сан гэж нэр дуудах нь тэр Сан зангиагаа янзалан орж үзүүлбэрээ үзүүлнэ. Монотон хоолойгоор ярих Саны хоолойг сонсохоор Ёнжүний хоолой нь боогдох шиг санагдаж байв.
Тэхён Ёнжүнийг тайвшруулан өөр зүйлс ярих боловч нэг уурласан бол хариуг нь барьж байж санаа нь амардаг нь Ёнжүний гэм биш зан .
Сан: Үзүүлбэрээ үзүүлчихээд гарч ирээд тэнцвэл чамтай таарах нь дээ Ёнжүнаа.
Тэхён: Сан руу ирж Ёнжүнээр их битгий оролд биеээ барьж чаддаггүй болохоор шууд чамруу дайрна. Гуйж байна. Битгий уурлуул Ёнжүн чамайг өршөөхгүй шүү.
Сан: Би хайртай хүнээ хамгаалах болохоор Ёнжүний бүжиг дуунд нь оролцох хүсэл ч алга. Энэ Үёнтой байх ойрхон боломж болохоор би энд байгаа болохоос Ёнжүний бүх зүйлийг булаах гэж ирээгүй.
Тэхён: Та хоёр ч алалцах нь дээ . За амжилт шалгаруулалтанд чинь.
Шүүгчид гоцлол бүжгийг жүжигчиний ангийн оюутан Жон Үён бүжиглэхээр сонгогдчихсон байгаа. Эсрэг 2 туйл дээр Чүэ Ёнжүн , Чүэ Сан хоёрыг сонголоо.