Парт 9

37 7 0
                                    

Ахиад л шинэ нэгэн өглөөг угталаа. Энэ удаа ихэмсэг зангаа уландаа гишгэнэ . Эцэгтэйгээ өглөөний цайнд ярилцахад жүжгийн талаар асууна. Мэдээж гол дүр хэвээр гэхэд баярлах эцэгийгээ хараад хагас мишээв. Дотроо нээрээ Чүэ Сан нэрээ татсан . Миний тоглолтыг үзэхээр ирэх л байхдаа. "Тэгвэл би сайн хичээнээ" гэж чанга хэлтэл Жон ноён инээмсэглэнэ чанга чанга инээнэ.

[Гэхдээ энэ таньд биш өөр хүнд зориулсан сэтгэл шдээ эцэг минь]

Ёнжүн улам л бэлтгэлээ хангана. Түүний дуулах бүжиглэх гоё харагдаж байгаа ч нэг хүний хоолой дутаад байх шиг санагдана.

Түүнийг санасаных юм болов уу?

Ёнжүнийг бэлтгэлээ дуусгах хүртэл түүнийг хүлээнэ суух цагаан царайтай эелдэг залуу түүнийг халамжлана ус өгч Алчуураар хөлсийг нь арчиж өгнө. Нэг нэгэн рүүгээ инээмсэглэнэ.  Хосууд гэж энийг л хэлдэг байхдаа.

Бэлтгэлээс гарч ирэхэд Юну хүлээнэ зогсоно. Түүнийг харахыг хүсээгүй тул яриа өдсөн болоод маргааш уулзая гэж түүнийг орхино машиндаа сууна.

Машиндаа сууна утсаа гаргаж ирээд Саны чатыг хартал ямар ч чат ирээгүй байв. Сургуульд харагдаагүй. Энэ надаар тоглоод байгаа юм байх даа ?
Хурдан хариад түүнтэй уулзаж түүний царайг харахгүй л тайвшрахгүй нь гэж түүн рүү гишгэнэ.

26 давхарт гарч ирээд түүний хаалгыг татах гэтэл онгорхой байлаа. Хаалгыг нь зөөлөн татаад хүн бнуу? гэтэл хэн ч дуугарсангүй. Өрөөнүүдээр нь орж үзтэл хэн ч байсангүй. Чүэ Сан чи хайччихавдаа. Ажлын ширээн дээр нь очоод үзтэл dday гэж календер дээрээ дугуйлсан байлаа. Хажууханд нь байх Тэмдэглэлийн дэвтэрийг нээж үзтэл нэг зураг газар уначихав.

Тэмдэглэлийн дэвтэрийг нь ширээн дээр нь тавиад газар унасан зургийг авч үзтэл Үёны зураг дээр нь бичсэн үг нь маш их үзэн ядаж байсан ч чамд хэлж чадахгүй нь . Үүнийг хараад Үён цочирдон хойшоо нэг алхам ухрав. Намайг үзэн яддаг Сан. Харин тэр Санд би хайртай.

Сан хөлс нь цувчихсан орж ирээд майкаа тайлаад өрөөндөө ортол урдаас нь Жон Үён угтахад юу ч хэлж чадсангүй.

Чи яаж орж ирсэн юм?гэж аргаа барна асууна

Хаалга чинь онгорхой байсан. Чи яагаад хичээлдээ ирээгүй юм?

Харин хоцорчихоод очиж чадаагүй гэж толгойгоо майжна зогсоно

Ммм зза тийм бол явлаа

Байж байлдаа Үёноо

Чадахгүй

Байж байлдаа гуйж байна шдээ Үёноо

NEVERWhere stories live. Discover now