Парт 3

100 10 0
                                    

Сургуулийн коридорт хөлөө ачин сууж байтал Ёнжүн хажууд ирээд хөгжилтэй зүйлс ярьж эхлэв. Түүний яриаг чагнана суулаа. Ёнжүн урьдыхаасаа илүү сээтэгнэж ярьдаг болсон байв. Түүний яриаг сонсоод суух би дуртай

Тэр яг миний хэлэх гээд байгаа зүйлийг бүгдийг нь яриад өгчихдөг . Ийм л болохоор тэр намайг 100% ойлгодог гэдэг юм шдээ 🙂👌

Ёнжүн Жон овогтны мөрийг бариад  өгөхөөр хойно нь зогсоод "Цэх суухаар нуруу чинь өвддөггүй юм уу?"  гэж шалтаглан түүний биенд зөвшөөрөлгүй хүрч байлаа. Ёнжүн урдаа суух залуугийн биенд  хүрсэн ч ямар ч царианы хувиралгүй суух ноён Жон үнэхээр сэтгэл татам харагдана.

Хичээлийн хонх дуугарч өөрсдийнхөө анги руугаа явцгаалаа. Ёнжүн уруулаа хазлана. Муу тэнэг хонх яахлээрээ ийм хурдан дуугардаг байна. Энэ нэг юмыг нь хагалчих юмсан гэж үглэнэ.

Дуулаачийн ангийнхан хоолойн бэлтгэлээ хийж байхад нэгэн оюутан хаалгаар орж ирэв. Бие нь гэж баримал богино үстэй , өргөн мөртэй залуу орж ирэх нь тэнд байсан бүгд гайхан түүн рүү харцгаав. Ёнжүн ч мөн адил түүн рүү харлаа.

Ёнжүн амандаа shit гэж хэлэх нь тэр залуугийн чихэнд сонсогдож байлаа.

Багш орж ирэн дуулуулж шалгалт авахад Ёнжүн өндөр ноот аван дуулахад бүгд түүнээр бахархаж алга ташиж байв. Харин шинээр ирсэн оюутан зөөлөн дуугаар дуулж Ёнжүн шиг өндөр ноот авж дуулсангүй тэгсэн ч үнэхээр уянгалаг хоолой ийм биенээс гардаг байнаа гээд оюутнууд уулга алдаж байлаа. Нөгөө залуу инээмсэглэнэ нүд нь хагас сар хэлбэртэй харагдана.

Ёнжүн боож үхэх шахам зангиагаа хүзүүнээсээ суга татаад манай ангид вокалист орж ирчих гэж дээ гэж солиорох шахам уурлаж хажууд байгаа хогийн саваа өшиглөнө. Өөр анги руу орчихгүй очиж очиж манай анги ёооё новш гэж уурлана.

Сан бүжгийн хичээлдээ очтол ахиад л нөгөө амандаа хараал урсгасан залуу байлаа. Энэ яршигтай амьтан ахиад л энд гэж ярвайсан царайтай түүн рүү харлаа. Ёстой ууран савссан час улаан болсон Ёнжүн шинээр ирсэн залууг бүжгийн battle-д  дуудлаа.

Сан хүлээж авсан ч багш зөвшөөрсөнгүй. Учир нь battle болвол хойноос нь зодоон болно гэдгийг багш сайн мэдэж байлаа.

Ёнжүн рүү багш хандан зодоон болох ёсгүй шүү гэж анхааруулга өгнө.

Би ахлагч нь байхад яагаад миний зөвшөөрөлгүй шинэ оюутан миний багт ордог юм ! Гэж чангаар багш руу уурлав. Багш Ёнжүн рүү хэл амаа мэдэж дуугар гэж ахин сануулга өгөв.

NEVERWhere stories live. Discover now