006

159 9 0
                                    

1986

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1986. Március 25.

Steve lefékezett a Creel ház előtt, és mind kiszálltunk a kocsiból, kivettük a táskáinkat. Átugrottunk hozzánk, hogy az én fejhallgatómat is elhozzuk, és nálam is itt legyen. Szerintem csak azért tudtam eltűnni onnan mert nem az én elmémben voltam, hanem Max-ében.

-Aha, kicsit sem ijesztő. - szólalt meg Steve, és elindultunk a ház felé. Steve hozott egy kalapácsot, és leszedte a deszkákat amiket az ajtóhoz szögeltek. - Pontosan mit is keresünk ebben a kosz fészekben?

-Nem tudjuk, de Vecna-nak fontos volt ez a ház. - szólalt meg Nancy.

-Mert Max-ék látták Vecna vörös elmeföldjén. - mondta Steve.

-Valahogy úgy. - szólaltam meg, és ránéztem Max-re aki rám nézett.

-Remek. - mondta Steve.

-Talán kiderül merre van Vecna. - szólalt meg Dustin. Ránéztem és bólintottam. - Miért tért vissza, miért ölte meg Creel-éket, és hogy hogyan menthetjük meg Max-éket.

-De nem hisszük, hogy itt van - kezdett bele Lucas. Remélem is, mert nem nagyon akarok azzal a rohadékkal egy darabig találkozni. -, ugye?

-Majd kiderül. - mondta Max.

-Mehet? - kérdezte Steve, mire Nancy bólintott, és ledöntötték a nagy lécet, ami mellettünk csattant a földre. Ránéztem az ablakra ami teljesen ki volt más fakulva, de látszott rajta, hogy régen sokkal szebb volt. Nem emlékeztem erre az ajtóra, de Max sokkal több időt volt ott mint én.
Steve megpróbálta kinyitni az ajtót, de zárva volt.

-Zárva van, kopogjak hátha itthon van valaki? - kérdezte Steve mire megforgattam a szememet.

-Nem kell, szólalt meg Robin, és felmutatott egy téglát. Meg van a kulcs. - mondta, és az ablak felé hajította, majd Steve benyúlt a lyukon, és kinyitotta az ajtó belülről. Steve elsőként lépett be a házba, és őt követte Nancy, majd én. A hely durván poros volt, és kedvem lett volna kimenni innen miatta mielőtt halálra tüsszögöm magam. Lucas oda lépett a villany kapcsolóhoz és megpróbálta felkapcsolni a lámpákat.

-Valaki nem fizette be a villanyszámlákat. - mondta. Elmosolyodtam, és Dustin felkapcsolta az elemlámpáját.

-Hoztatok zseblámpát? - kérdezte Steve, én pedig megráztam a fejemet elmosolyodva. Dustin hátra fordult Steve-hez.

-Neked minden külön kell mondani? Nem vagy már gyerek. - mondta Dustin, én pedig felhorkantottam. Elvileg nem gyerek, de amúgy az.

danger zone | STRANGER THINGS 4✔️Where stories live. Discover now