007

129 10 0
                                    

1986

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1986. Március 25.

-Valami történik. - szólalt meg Dustin, és felgyorsított.

-Dustin, lelassítanál? Dustin? - szólalt meg meg Eddie is, és utána sietett. Mindenki felgyorsított.

-Szerintem közel járunk. - mondta, egy kicsit hátra fordulva, és ekkor majdnem bele esett a vízbe, de Eddie megfogta.

-Vigyázz! Óvatosan nagy fiú! - mondta Eddie.

-Öregem! - szólalt meg Steve. Oda néztem a vízre, és ekkor leesett hol vagyunk, a szerelmesek tavánál. Pont erre nem volt szükségem most. - Hát ezt nem hiszem el.

-Ja, valahogy ismerősek voltak azok a fák. - mondta Eddie. Már 10 perce nem hallgattam a zenémet, mert nem tudtam egyszerre zenét hallgatni, és figyelni a többiekre mit mondanak.

-A szerelmesek tava. - mondtam.

-Hát ez, zavarba ejtő. - nézett rám, és Steve-re Dustin.

-Van egy kapu a tóban? - kérdezte Max.

-Amikor a demogorgon támadott hátra hagyott egy nyílást. Talán Vecna-nál is így van. - mondta Nancy.

-Egy módon deríthetjük ki. - mondta Steve. Eddie oda lépett a csónakhoz ami itt volt, és leszedte rólam a ponyvát. Steve és Eddie felkapta a csónakot, és a vízbe tették. Ekkor Robin a két srác fejére támaszkodott, és belépett a csónakba, utána Eddie szállt be, és jött Nancy, majd én, és Dustin is beakart szállni, de Eddie vissza lökte.

-Hé, hé, hé, elsüllyednénk. Maximum négy ember fér el benne, oké?

-Jobb is így, ti inkább maradjatok itt Max-el, és őrködjetek. - szólalt meg Nancy, én pedig bólogattam.

-Vagy inkább őrködjél te, és Deena is maradjon itt! - kiáltotta Dustin. - Én álltam elő az elmélettel.

-Hallottad Nance-t. - szólalt meg Robin. 

-Kinevezte ki főnöknek? - mutatott Robin felé Dustin.

-Én. - mondtam, és Dustin rám nézett. Ekkor Nancy előrébb lépett, és kinyújtotta a kezét.

-Az iránytűt. - mondta. Dustin nehezen, de odaadta az iránytűt Nancy kezébe. Nancy leült Eddie mellé velem szembe.

-Hé, nesze! - dobta oda az egyik hátizsákot Dustin-nak Steve. Ezután megtolta a csónakot, és beszállt. Amikor beszálltam láttam hogy maximum 5 ember lehet a csónakban, de okos ötlet volt azt mondani hogy négy a max, mert így Lucas, és Dustin tud figyelni Max-re.

-Négyről volt szó! - kiáltott utánunk Dustin.

-Bocsi. - mondta Steve.

-Kilenckor alvás gyerekek! - kiáltotta Robin, láttam hogy Dustin bemutat, és elnevettem magamat. - Már is hiányoztok!

danger zone | STRANGER THINGS 4✔️Where stories live. Discover now