Kitabı hatırlayanlar varsa, öncelikle merhaba🫠Günlerdir kafamı kaldıramadan yatıyorum, hastaydım ve sözümü tutamadım. Aslında çoktan paylaşmış olmam gerekirdi ama zar zor başımı kaldırabildiğimden şimdi gönderiyorum bölümü, çok beklettiğim için tüm okuyucularımdan özür diliyorum...
Açıkçası şu an sadece devam ettiğim ve tek olan bu kitabıma ara vermeyi düşünüyorum. Çünkü sadece yazdığım tek bir kitap varken ona bile bölüm yetiştiremez oldum... Hem bölüm biriktirebilir, hem de yetiştirebilmek için acele acele yazıp, kitabı bok yoluna götürüyor olmam...
Umarım beni anlıyorsunuzdur.🫤
Eğer olur da bir gün kitabın açıklama kısmında "ara verildi" yazısını görürseniz, emin olun en iyi halimle geri döneceğim için o arayı vermiş olacağımdır...Hem kitapta olmasa da, panoda çoğunlukla aktifim!!!
Uzatmayayım daha fazla, zaten haftalardır yeterince beklediniz...
İyi okumalarr<333
****
"İçimde çok güzel hisler var!"
"Hmm."
Lalisa ile Chaeyoung yine telefonda her gün yaptıkları gibi klasik konuşmalarını yapıyorlardı. Saat gece yarısına doğru gelirken, Chaeyoung'un evinde yalnız olduğunu düşünen Lalisa kendi evinde, karşısındaki adamın kahve makinasıyla uğraşmasını izleyerek, en yakın arkadaşıyla konuşuyordu.
"Ne hmm'ı? Doğru düzgün konuşsana Lisa!"
"Aynen, şey, evet. Haklısın."
"Tanrım..."
Chaeyoung, dakikalardır boş bir duvardan farkı olmayan arkadaşına gününü anlattığını fark ettiğinde başına sertçe birkaç kere vurdu. Boşu boşuna yormuştu ağzını.
Ancak, Lalisa'dan asıl alması gereken cevaplar için birkaç dakikalığına da olsa onun dikkatini çekmeliydi. Lalisa'nın ona dikkatini veremeyecek kadar başka bir şeye, daha doğrusu kahve makinasını anlamaya çalışan adama daldığından bir haberdi genç kadının en yakın arkadaşı.
Bunu bilmeyerekten, kendi kendine konuştuğu konusuna devam etti."Bugünkü dava müthiş geçti. Büyük bir mevla para alacağım!"
"Gerçekten mi? Muhteşem..."
Lalisa cümlelerini hatta bekleyen arkadaşına mı, yoksa karşısında kahve yapmaya çalışan adama mı söylüyordu? Aslında bu, sonucu net olan bir soruydu.Dakika başı dilini dudağının üzerinde bir şaheser olarak duran piercingine götüren adamın kahve makinasının tuşlarıyla oynayıp, fişini takıp çıkarması onu çok tatlı yaparken, aynı zamanda hafiften çatılmış kaşları ve piercingleriyle de fazlasıyla çekici duruyordu.
Lalisa, evine bir erkek atmış gibi hissediyordu!
"Lalisa, lütfen birkaç saniye bana odaklanır mısın? Ne o, yine seni bir şeyler araştırıp deli gibi çalışırken mi yakaladım da beni başından atmaya çalışıyorsun?"
"Hey, saçmalama. Sadece, biraz dalgınım."
Karşımdaki adama...
"Pekala, öyleyse. Hayatında yeni bir şeyler var mı?"
Birinin en yakın arkadaşına soracağı bir soru tipi değildi bu insanlar arasında. Ancak, Chaeyoung arkadaşını korumak için bir işbirliği içerisine girmişti ve bu süreçte ona yakın arkadaşlığının yanında küçük bir ajan da olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
positions for death
FanfictieSeri katil Jeon Jungkook, yüklü miktar para karşılığında yeni bir iş alır. Üniversitede akademisyen olarak çalışan Lalisa Manobal'ın hayatına ansızın son vermelidir. Tanrı'nın var olduğuna inanmıyordu Jeongguk. Lalisa'yı görene kadar... lisgguk Ölü...