Hoofdstuk 2

180 3 0
                                    

LUKE'S PERSPECTIEF

'Zou ik haar telefoonnummer vragen?' Vraagt Jai.

Ugh, Jai en Beau moeten echt even hun bekken houden. Ze kunnen maar niet stoppen over een meisje dat net langs liep, zo gaat het iedere dag. Ik zag haar niet maar het valt vast wel mee.

Ik verveel me echt dood, ik vind de kermis helemaal niet leuk.

Wat een stank daar eh. Ik ging alleen maar mee omdat we hierna naar vrienden gaan.

"LUKE! LUKE?! He, wij gaan in de 'Magnificent Mover'. Ga je mee?

"Uhm, ja oke.."

We sloten ons aan in de rij. Beau en Jai stonden nog steeds te praten over dat meisje. Jai  had besloten om haar telefoonnummer te vragen. Toen zag ik het meisje waar Beau en Jai over aan het praten waren.. Mijn hart stond echt even stil. My god... Ik heb nog nooit zo'n mooi meisje gezien. Ik stond daar maar dom te kijken hoe Jai haar telefoonnummer vroeg. Ik zag haar rood worden, zoooo cute! Ik wou haar zo graag! Ik zag Jai iets in z'n telefoon zetten en hij kwam weer terug. "Gelukt?" Vroeg Beau, ik kon niet uitbrengen. "Ja!" zei Jai met zo'n big smile. GVD WAAROM ZAG IK HAAR NIET EERDER! "Je vindt haar ook leuk he?" vroeg Jai aan mij. "Nou, nu is ze al van mij." "Hoezo dat dan, je hebt haar nog niet eens aangeraakt?!" zei ik. "Wacht nou maar.."

Toen we 's nachts weer thuis kwamen kon ik alleen maar aan haar denken, fuck. Ik had een plannetje gemaakt, als Jai haar hier zou uitnodigen zou ik proberen indruk op haar te maken...

FAYAH'S PERSPECTIEF

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!

JAI VAN DE JANOSKIANS HAD ME GEWOON M'N NUMMER GEVRAAGD! Ik zat helemaal te shaken. *pling* hmmm een sms - He schatje, zullen we morgen wat afspreken? xx Jai- AAAAAAAHH omg, wacht nog even met beantwoorden Fayah, anders lijk je net zo'n stalker. Na 2 minuut stuurde ik een berichtje terug -ja lijkt me leuk, wat was je van plan? x Fayah- . Eigenlijk vond ik het wel jammer dat Luke me niet had gevraagd, maar ik ben nu al in de 7e hemel! *pling* -Uhm naar de bios en daarna naar m'n huis? x-  Yes! Ik hou van de bioscoop, ik ben zo blij dat hij de kermis niet voorstelde, want ik zou sowieso niet nee kunnen zeggen. We sproken de tijd enzo nog af en toen ging ik slapen.

De volgende dag had ik eerst een paar uur training. Ik was nogal uitgeput toen ik weer 'thuis' aankwam. Het was 17;14. Mooi, kan ik nog even een uurtje slapen want we hadden om 19;30 afgesproken.

KUUUUUUTT! De wekker is niet afgegaan. Natuurlijk, dat overkomt mij weer. Fuck, over een half uur moet ik daar zijn en ik ben sowieso een kwartier onderweg. Ik had ook nog niets klaargelegd dus ik was nogal in paniek. 30 minuten later ging ik eindelijk weg. shit shit shit shit shit shit shit, straks is hij al weg!

Te Amo - Luke Brooks fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu