Hey, ik wil even zeggen dat de Janoskians een groep jongens is die allemaal grappige filmpjes en pranks enzo maken. Je zou ze echt op moeten zoeken op YouTube!
JAI’S PERSPECTIEF
Ik heb echt zo veel zin in m’n date met Fayah. Ik weet eigenlijk nog niets over haar, maar wel dat ze hier niet vandaan komt, dat kon je zo horen. Hoe laat is het eigenlijk? Oh holy crap, het is al kwart voor 7. Ik was gelukkig al helemaal klaar maar waar ik me zorgen over maakte was Beau, mijn broer. Hij komt echt ALTIJD te laat! Dus ik heb hem gezegd dat ik daar om 19;15 moest zijn, zodat we het misschien gaan redden.
Ik begon nu wel een beetje te panikeren want het was al 10 voor half en het was ong. 8 minuten met de auto dus op zich zou ik nu weg moeten gaan maar van Beau is natuurlijk nog geen spoor te bekennen.
Ja, hè hè! Daar komt Beau “BEAU! JE BENT VEEL TE LAAT MAN!” “Ja,uhm sorry, maar er was een meisje en-..” “LAAT MAAR, ik wil het niet eens weten. Maar ik zou er nu moeten zijn. Shit, oke ik bel dr wel even.”
*tuuuuuut* *tuuuuuut* ah fuck, ze neemt niet op. Wat als ze me laat zitten? Of ze heeft een ongeluk gehad? Of ze maakte een grapje ofzo? Aaaarggghh, Jai focus! Laatste bocht. Oh daar is de bios “oke stop maar, laat me dr hier maar uit.” “moet ik nog even hier blijven wachten ofzo?” vroeg Beau “Nee, dan lijkt het net of ik niet zelfstandig ben ofzo” “ben je ook niet” zei Beau met zo’n vieze glimlach. “Houd je bek” zei ik, “oke, oke ik ga al”.
Ik stond nog een tijdje te wachten en toen kwam Fayah eindelijk.
FAYAH’S PERSPECTIEF
Ik zag de bioscoop en meteen daarna Jai met z’n handen in z’n zakken. Hij ziet er echt zo cute uit!
“Hee! Sorry dat ik zo laat ben! Ik had me verslapen…” “Hahaha, maakt niet uit, ik was ook een beetje te laat. Hier klim op m’n rug!” zei Jai. “Uuuh, op je rug?” “ja kom op, of ben je bang voor me?” “Nee, tuurlijk niet, maar de meeste jongens vragen niet meteen of ik op hun rug wil klimmen!” Zei ik en ik moest lachen. “Maar ik ben ook niet heel echt normaal” zei Jai en hij glimlachte. Toen klom ik op z’n rug.
We liepen naar de bioscoop toe maar we waren een beetje laat dus besloot hij om te gaan rennen. Ik lag helemaal dubbel maar toen zagen we een grote menigte tienermeisjes. “Shit! Hoe wisten ze dat ik hier heen ging?” Riep Jai verontwaardigt. 1 meisje had ons al gezien en ze gilde “AAAAAAAAH DAAR IS JAAAIIII!!”. Jai liet me van zijn rug zakken en pakte m’n hand. “Kom rennen, we moeten hier snel weg!” zei hij. We renden eerst een paar minuten (en ik was heeeel erg blij dat ik geen hakken aan had) en toen stopten we en ik lag helemaal dubbel. Jai keek me raar aan en begon toen ook te lachen.
We waren inmiddels bij het station aangekomen “wat gaan we nu doen?” vroeg ik. “Hmmm, ik heb al een idee, kom dan kopen we kaartjes en gaan naar het centrum.” Zei hij.
JE LEEST
Te Amo - Luke Brooks fanfic
Fiksi PenggemarFayah krijg de kans om op trainingskamp te gaan naar Australië. Daar ontmoet ze Luke. Ze worden goede vrienden en Fayah wordt verliefd op hem. Maar ze heeft maar is maar 3 weken in Australië. Dan komt ze ook nog haar biologische moeder tegen die ha...