❣13❣

81 6 0
                                    

După ce Kim a vorbit cu baiatul misterios despre chestia ca Jimin este Mafiot ea nu a crezut și a rămas la concluzia că a mintito.

După o lună.......

Kim se trezește  și nu-l simte pe Jimin lângă ea s-a  speriat ca a plecat undeva dar nu  el era doar la baie își făcea un dus.

Ea:Jimin dece te dai la o parte? Jimin? JIMIN?!

EL:sunt aici eram la dus

Ea:off dece nu ai spus sau să lasi un bilețel

El:data viitoare așa am să fac

Ea:pai să stii ca ma supal

El:hai iubi nu te supara

Ea:va dea ma supal

Se apropie Jimin de Kim și o ia în brațe și  a sărutat-o pe buze scurt  , se uitau unu la altul timp de 2-3 minute.

El:Kim am o problemă

Ea:serios?

El:te rog promit să nu îi fac nimic copilului 

Ea:Jimin! Am spus nu

El:atunci imi angajez o cu*** să o rezolve

Ea:CE?! nu!! Doar eu am joie să te ating!!

El:pai atunci?

Ea:bine

Kim la sarutata pe Jimin pasional foarte pasional   , Jimin își dă prosopul jos de pe el și începe s-o dezbrace și pe Kim  își îmbracă protecția pe membru și  a intrat în Kim cu vârful  ca să se obișnuiască după câteva minute  a intrat până la jumătate după până la sfârșit. Jimin făcea mișcări de genul du-te vino încet după a început mai repede și mai repede. După o oră jumate  Jimin și Kim cad obosiți pe pat unul lângă altul.

El:Kim esti minunata nu perfecta ba nu cea mai perfecta

Ea:Mhm

După ce au discutat puțin a adormit KKim, Jimin a observat asta și a luat o patura și a învelitoare pe Kim și  pe el.

Va urma......

Scuze că sunt capitolele prea scurte dar nu prea am timp 💜💜💜💜

M-am indragostit de Mafie! //Volumul 1 //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum