Pov Kim......
Mă trezesc și mă uit la ceas va deveni ca e ora 04:59 am visat un coșmar eram mai mult speriată și nu prea intelegeam nimic dar după aseara nu mai țin minte nimic , mă dau jos din pat și plec la Jimin în camera era încuiată am bătut la usa de 2 ori nu a răspuns nimeni și nici nu a deschis mă pregateam să plece când aud ca cineva mă striga.
J/m:Kim tu ai bătut la usa?
Eu:da eu
J/m:ai vrut ceva?
Eu:da am avut un coșmar dar deja lasa
J/m:nu vino încoace
Jimin se apropie de mine mă i-a de talie și mă conduce la el în camera, camera lui era foarte frumoasă. Jimin mă pus pe patul lui și mă învelit cu latura lui mă sărutat pe frunte și mă cuprins a închis ochii și a adormit eu doar am închis ochii și am mai stat așa câteva minute după am adormit si eu.
A doua zi dimineata mă trezesc și vad ca Jimin nu e mă cobor din pat și plec la bucatarie îl vad pe Jimin ca își bea cafeaua după care mă observat și a fugit la mine mă cuprins și mă sărutat pe obraz nu eram împotriva adică imi place atenția care mi-o dădea Jimin.
J/m:Neatza
Eu:buna dimineata
J/m:cum ai dormit?
Eu:parca bine
J/m:atunci e bine
Eu:mda...unde te duci?
J/m:la muncă, te i-au cu mine?
Eu:nu, nu e nevoie
J/m:esti sigura ? No să-ți fie dor de iubitul tău?
Eu:care iubit?
J/m:din fața ta
Eu:tu?
J/m:da
Eu:ba da dar aș preferă să stau aici
J/m:bine atunci
Eu:stai am iubit? De când?
J/m:am crezut că stii și ca nu vei fi în potriva
Eu:am sunt împotriva
J/m:bine, eu am să plec la
Eu:da bine pa
După ce a plecat Jimin am plecat să mă schimb dar ceva nu era întregul cu mine adică aveam emoții când vb cu Jimin și aveam fluturi cred ca m-am îndrăgostit de el. După cam 1ora am decis să merg în parc să mă primblu puțin.Cand am ajuns în parc îl vad pe fostul meu Jackson se uita la mine pervers imi era frica de aceea am decis să plec de acolo.
J/n:unde pleci papusa?
Eu:undeva mai departe de tine
J/n:hai mai stai cu noi
Și vad ca face semn la niște prieteni de al lui să vină spre el, după ce au venit toți vad Jackson le da semn să mă înconjoare și să mă atingă pe unde vor ei imi era frica de prietenii lui căci ei erau mult mai mari decât mine și Jackson dar el nu intelegea ca mie imi era frica ear în momentul asta nu-i pasă ce o să-mi facă astea.
Eu:lăsați-mă să plec
X:nu, nu te lasam
Eu:ba da îl chem pe iubitul meu!
X:hai să te vedem
Și în momentul ala imi i-a geanta și o aruncă undeva prin iarba și după sau apropiat toți mai aproape de mine și au început să mă atingă la locurile intime.
Pov Jimin........
De dimineata cand am plecat la muncă i-am pus lui Kim un dispozitiv care pot să vad unde e am decis să vad mă uit e în parc și e înconjurată de niște derbedei îl vad și pe Jackson nu departe de ei mi-am luat sacoul repede și am plecat la masina nu am anunțat pe nimeni ca plec dar trebuia să mă grăbesc Kim era în pericol mare pericol derbedei astea pot să o violeze, după ce ajung la parcul dat parchezi repede și fug spre Kim .
Eu:ce faceti derbedei lor cu iubita mea?
X:ne jucam, dar ce
Eu:datii drumul acum
X:ei iata nu
Eu:ba da am spus!
X du-te mă drq ca te facem praf
După care au început să mă bată dar eu stiam mai bine ce o să pateasca ei după .
Pov Kim......
După ce au început sa mă dezbrace nenorocitii îl vad pe Jimin ca fuge spre mine după ce le-a mai spus câteva cuvinte îl i-au la bătaie am început a tipa și a începe ca îl bat pe unu vine Jackson și mă tine de talie strâns eu incercam să mă zbat dar nu să primit nimic după ce au terminat să-l bată Jackson mă lovit de câteva ori în burta și mă lăsat am avut puțină putere să i-au telefonul lui Jimin și să Sun la ambulanță.
Va urma..........
CITEȘTI
M-am indragostit de Mafie! //Volumul 1 //
HumorKim este o fata obișnuită care a fost vândută ,ea și-a reconstruit viața împreună cu soțul ei și copilul ei .