𖤐20𖤐

78 3 2
                                    

Și.......... Jimin își pierde cunoștința .

Pov Tae......

Ma intorc acasă la Jimin să văd dacă este totul bine cu cei doi și să văd dacă sau împăcat. Ajung, parchezi masina lângă poartă și plec spre ușa, spre uimirea mea era despuiată ma uit pe jos și văd sânge m-am speriat că Jimin a răniți pe Kim. Întru repede în casa și nici nu m-am descaltat merg în living și acolo îl văd pe Jimin palid părea că dormea dar aveam o impresie ca nu e așa. Merg repede spre el și văd dacă are puls ma uit la mâna lui și era rănit rau de tot. Văd dacă are pulsul, era bine îl avea, scot telefonul din buzunar și Sun la 112 .

C. T.....

-buna seara.Am nevoie de o ambulanță urgent!

X:buna seara. Da desigur, ce să întâmplat?

-un domn a pierdut destul de mult sânge și a leșinat

X:bine, spuneti adresa.

-adresa este ********

X:în cam 5-10 minute masina de Ambulanță ajunge

-va rog sa va grăbiți!

X:V-am înțeles domnule.

C. T. T,.....

După asta merg repede să caut trusa cu prim ajutor ca să-i opresc sângele cât de cât, cine știe cât a stat și cine știe cât sânge a pierdut până acum. Am gasit trusa și plec jos repede îi bandaje mâna cât de cât incerc să opresc sângele care curgea destul de tare. După 5minute suna soneria casei plec repede și deschid ușa, intra doi băieți care repede au plecat spre Jimin , sângele însă parca să mai oprit dar foarte puțin. Unul dintre ele a plecat repede după  targă i-am ajutat să-l ridice pe Jimin și am rămas să închidă ușa și să merg după ambulanță.

Pov asistentul 1....

L-am luat pe domnul Park la spital și între timp i-am mai oprit sângele pentru ca să nu-l pierdem.

Pov Kim......

Am ajuns acasă la Heon ma simțeam oribil la ce am facut dar nici Jimin nu a făcut bine, stateam în mașină pe ganduri ca nici nu am observat să și am ajuns.

N:Hey Kim esti pe Pământ?

Eu:.....

N:Kim, alo planeta Pământ spre planeta Marte.

Eu:a... Poftim?

N:ai venit în lumea noastră, unde te-ai prăpădit?

Eu:ma gandeam dacă am facut corect plecând

N:lasă maine dacă vrei pleci înapoi acum hai să dormim ca e târziu.

Eu:bine

Ma dau jos din mașină și îl astept pe Heon după ce a coborât și el vine și deschide usa casei lui.

M-am indragostit de Mafie! //Volumul 1 //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum