Ea:d-daddy ma t-tachinezi ah!
După spusele acestea am inceput sa ma mișc mai repede camera era plină de gemenele mele și ale ei. Ma simțeam așa de bine când o vedeam pe ea și ca e a mea ma făcea să fiu mai bun și să nu mai fiu acea persoană care eram adică play boy dar de când am vazuto m-am schimbat concret.
Ea:d-daddy ah... Nu mai pot r-rezista...
Eu:mh i-iubito h... hai ca p-poti! M-mai e puțin!
Iar după isi da drumul pe abdomenul meu între timp imi dau și eu drumul, ies din ea și imi scot protecția plină și o arunc la gunoi ma pun lângă Kim și ma uit la ea.
Eu:ieșit cea mai minunata din toate pe care le-am încercat
Ea:ma bucur . Dar va fi o problemă !
Eu:spune iubito
Ea;nu am să pot merge maine!
Eu:o să treacă , important ca ne simțim bine amandoi
Ea:ai dreptate
Se întoarce spre mine și ma saruta scurt pe buze. Ne-am sculat de pe pat și ne-am îmbrăcat repede și am merg jos.
N:vai porumbei noștri au venit
J:cum sau distrat porumbeii noștri?
Eu:incetati!
Ea:ne-am simțit minunat!
N:vai.....
Ma uit la băieți amenințător ca să nu mai de-a întrebări stupide. Și o i-au pe Kim de mână ca să mâncăm și noi ceva, după ce am mâncat baietii tot la film se uitau și se pare că se susoteau plus ca se uitau la noi foarte straniu.
Eu:băieți ce aveti de va susotiti așa?
Băieți:na va discutam și noi
Eu:mmm
Timp inapoi.....
Povestea Namjoon.....
Stau cu Jin și auzim gemetele lor, totul intelegeam dar parca erau doar ei acasă în fine e casa lor dar se putea mai liniștit, după asta dau o privire în jos și vad ca am o problemă din cauza gemetelor lui Kim.
Eu:Jin plec până la baie
El:bine , pun pe pauză filmul nu vreau sa ma uit singur.
Eu:bine
Am plecat la baie cât mai repede să-mi rezolv problema. După ca-n 20 de minute ies din baie și plec jos la Jin și îl văd stresat.
Eu:ce ai amice?
El:nu am nimik este totul ok, am doar nevoie să plec la baie.
Eu:bine te astept jos
Jin plecaseră cu aceeași problema îl intelegeam dar ce săi faci, după ma duc și imi iau un pahar cu apă și dau mai tare la televizor să nu aud nimik cam tot după 20 de minute vine Jin și se aseaza pe canapea.
El:da-mi și mie un pahar cu apa
Eu:desigur, am dat mai tare ca să nu auzim cu ce se ocupă ei!
El:mersi , nu mai puteam rabdă asta
Eu:ce să le faci , așa e Jimin dacă vrea face.
Înapoi la realitate.....
Pov Kim.....
Ma uit ca Namjoon se uita supărat la Jimin ma apropii de el să văd ce are ma așez pe canapea lângă el .
CITEȘTI
M-am indragostit de Mafie! //Volumul 1 //
HumorKim este o fata obișnuită care a fost vândută ,ea și-a reconstruit viața împreună cu soțul ei și copilul ei .