Buna eu sunt Kim am 16 ani și sunt la școală părinții mei sau despărțit acum 1an tata a început să consume alcool și să mă bată acum mă întorc acasă este ora 16:00 deobicei termin orele la 15:00 dar azi am fost la o cafenea am stat și mi-am făcut temele am comandat și ceva de mâncare și am căutat un loc de muncă am gasit o cafenea avea nevoie de chelneriță , am fost la restaurantul dat și mam înțeles când pot să vin. După ce am ajuns acasă tata nu mă observat că deobicei dar după vine se apropie de mine și imi da cu piciorul în piciorul meu eu cad în genunchi lovindu-se tare.
Tata:unde ai fost atâta timp?
Eu:la școală, eram de serviciu
Tata:azi e marți tu esti de serviciu vineri
Eu:mă schimbat diriginta
Tata:vei fi pedepsită
I-a sticla de bere goală și mi-o da în cap am căzut la pământ după începe să-mi dea cu picioarele în burta până nu vârsta sânge mă lasa jos și pleacă din casa, după un timp incerc să mă scol de Jos cu greu dar am reusit am plecat în camera mea m-am încuiat acolo după asta am căzut jos vărsând și mai mult sânge la școală nu am prieteni și sunt singura, după ce am adunat puțină putere am plecat la baie mi-am făcut un dus cald și m-am schimbat în pijama am mai adunat niște puteri ca să pot ajunge la pat după ce m-am culcat am adormit.
Pov Tata.......
Am plecat din casa după ce am bătut-o pe Kim am lăsat-o să m*ara pe jos doar probleme imi aduce după ce ajung la club întru în camera cu jocuri acolo vad un băiat tânăr mă gândesc să mă joc o runda cu el.
Eu:baiete hai o runda
?? :hai dece nu, ce imi dai dacă pierzi?
Eu:pe fiica mea!
?? :esti sigur?
Eu:da!!
?? :nu te-aș sfătui să faci asa greșeală
Eu:N-AM DE PIERDUT NIMIK ORICUM IMI ADUCE DOAR PROBLEME NENOROCITA ASTA!
?? :bine hai să jucam
După o runda observat că am pierdut m-am inervația dar și bucurat ca am scăpat de o problemă așa cum era măsa așa îi și ea.
?? :deci când vin să o i-au?
Eu:chiar și acum!
?? :bine, va duc eu acasă și tot odată o i-au și pe fiica dumneavoastră
Eu:da bine
Pov Kim......
Aud cum cineva bate la usa Camerei mele era tata striga ca nebunul "deschide cu*vo" cadeobicei vroia să mă bată m-am dus și i-am deschis ușa cu el era un băiat.
Tata:Kim Fati bagajele pleci
Eu:unde?
Tata:am pierdut la jocuri și team pus pe tine
Eu:tu glumesti? Cum ai putut să-ți dai propria fiica
?? :mai astept mult?
Tata:nu poti s-o ei
Eu:cine drq e asta de mă i-a
Tata:taci ca daca nu o primesti
Eu:și ce dacă mai vândut unui prost sau poate un play boy și vrei sa am o reacție obisnuita esti un nenorocit un idiot nu vreau sa te mai vad
După ce am țipat la tata el mă lovit în burta cu pumnul și am vărsat sânge și așa eram istoria și nu puteam să mă mișc sau să fac efort dar după ce mă lovit am căzut în genunchi vărsând și mai mult sânge după asta am vazut cu baiatul care era lângă tata la lovit pe tata cu pumnul în fața mă luat in brate stil mireasa după am leșinat și nu am mai ținut minte nimik.
Pov ??....
După ce am luat fata în brațe și am plecat spre masina am pus-o în fața i-am pus cureaua am plecat în partea cealaltă și m-am urcat la volan repede tatăl ei venea spre mine enervat ca dece l-am lovit nici nu mi-am pus cureaua am apăsat pe gaz și am pornit acasă pe câteva minute vad cum fata să trezit și e panicată nu am spus nimik pur și simplu mă uitam în fața.
Pov Kim.....
Mă trezesc în mașină cu baiatul acela care mă salvat mergeam undeva dar nu aveam putere să mă mișc deloc doar am scos un " unde plecam"după asta baiatul să uitat la mine și mi-a raspuns "la mine acasă" mi-am adunat puțină putere să intorc capul spre dansul era destul de frumos dar nu vroiam să mă i-a imi era bine și acasă plus ca aveam pe plan ca să fug de acasă dar separe ca tata mă vândut doar pentru un joc stupid.
?? :pe mine mă chiamă Jimin, pe tine?
Eu:Kim*atat am putut spune nu puteam să vorbesc simțeam ca am să vomit din nou*
?? :pari cam palida, să opresc?
Eu:da te rog
După asta Jimin trage pe dreapta și oprește eu deschid unsa mașinii și deschei cureaua și cad jos vomitand am observat că iar cu sânge mă simțeam foarte rău și nu aveam putere să merg sau alt ceva observ ca vine Jimin spre mine și imi i-a părul din fața se uita la mine fără să zică nimik.
J/m:esti bine? Poate să plecam la spital?
Eu:nu e nevoie va fi totul bine
J/m:nu prea cred
Eu:ba da crezi
J/m:nu fa tu sporuri cu mine
Eu:mai bine mai ridica nu am puteri deloc
Jimin nu mai spunea nimik și mă luat în brațe mă pus pe scaunul din fața am plecat la volan și a pornit la drum nu eram fericită ca nu mai am familie dar poate e soarta?.
Pov Jimin.....
După ce ajung acasa observ ca Kim a adormit am coborât din mașină am deschis ușa lui Kim și am luat-o stil mireasa am plecat într-o cameră care nu trăia nimeni era cam de fete și numi plăcea de acea am lăsat-o dar acum va trai cineva în ea nushtiu dar de când am văzut-o pe Kim parca am sentimente fața de ea.
Va urma.......
Acesta este primul capitol al acestei cărți sper ca va place și vreti capitolul 2💫💜🥰😘😊🥺
CITEȘTI
M-am indragostit de Mafie! //Volumul 1 //
HumorKim este o fata obișnuită care a fost vândută ,ea și-a reconstruit viața împreună cu soțul ei și copilul ei .