Dimineatza........
Pov Kim.....
Ma trezesc și ma uit în dreapta și stânga vad ca Jimin nu-i iar, ma cobor jos la bucatarie și îl vad cu un sort cu Hello Kitty fără tricou era așa de amuzant. Ma apropii de el și îl cuprind din spate.Pov Jimin......
Simt cum ma cuprind din spate două manute mici întorc capul și o vad pe Kim cum ma cuprinde strâns mai degrabă încerca să ma cuprindă strâns , ma intorc și o iau în brațe o așez pe masa și o sărut scurt.Ea:ce faci?!
Eu:vreau sa te sărut și numi dai voie
Ea:nu uita ca trebuie să avem un copil !
Eu:ey hai lasa ca nu am uitat Prințesa mea
Ea:da eu sunt Prințesa ta mică
Ma apropii mai tare de Kim și o sărut pe gât încât săi rămână semn la început era roz spre roșu dar după să făcut mov.
Ea:JIMIN!!!
Eu:ceai patit prințesa?
Ea:uite ce mi-ai făcut la gât, eu maine trebuie să plece la colegiu ca eleva nouă!!
Eu:scuze Kim dar vor stii toți baietii ca esti ocupată și plus însărcinată
Ea:off Chimi
Eu:terog să fiu atentă
Ea:bine nu te teme azi stau acasa dar maine la colegiu
Eu:și eu am luat liber să stau cu tine
Ea:e Iaca nu rămân acasa trebuie să primesc diploma ca să pot lucra
Eu:o femeie nu trebuie să muncească!
Ea:Jimin
Eu:eu nu stiu sa mint
Ea:bine hai ca te cred dar oricum trebuie să plec la colegiu
Pov autorul.....
Kim cu Jimin sau așezat la masa si au mâncat micul dejun după a plecat la cumpărături. Kim îl lua pe Jimin de mână și arată ce vrea plus ca toate pachetele le lua el . Seara târziu hulubasii noștri au plecat acasă în cam 30 de minute au ajuns, au plecat sus în camera lor de noapte și sau culcat Jimin Kim au adormit foarte repede .
Dimineata, a doua zi......
Kim să trezit și a plecat în baie să-și facă rutina de dimineata după ce a terminat a plecat jos la bucatarie și-a făcut micul de jun a mâncat și plecat să-și aleagă hainele după ce s-a îmbrăcat a plecat la colegiu.
Pov Jimin....
Ma uit la dreapta și vad ca Kim a plecat nu era lângă mine totuși a plecat și eu rămân singur. Ma dau jos din pat și merg la baie vad un mic bilețel pe oglinda îl i-au și îl citesc.
Biletelu!
Citeste terog! 💜
Jimin biletelu e de la Kim. Am plecat la colegiu fii atent fete străine nu adu mâncarea e în frigider să nu te comporti ca un pedofil! Și nu adu fete străine ca ma supăr rău de tot și te las!!Cu drag iubita ta Kim♡
După ce am citit biletele m-am îndoit ca ea ma crede play boy nu imi vine sa cred așa ceva.
Pov Kim....
Am întârziat la ora cu 20 de minute numai eu pot așa să întârzii . Întru în clasa și imi cer scuze că am întârziat
CITEȘTI
M-am indragostit de Mafie! //Volumul 1 //
HumorKim este o fata obișnuită care a fost vândută ,ea și-a reconstruit viața împreună cu soțul ei și copilul ei .