Ahh hadi ama madem aldatıyorsun,bari aldattığın kız benden daha güzel olsaydı.
Ama o süt çocuğundan ne bekliyordum ki. Muhtemelen ona partide biraz ilgi gösteren ilk kız oydu. Buse.. Okulun bir numaralı sürtüğüOkulda yatmadığı tek tük erkek vardı. Biri de batu'ydu. yani bi kaç saat öncesine kadar yatmamışlardı en azından.
Batu'yla okula geldiğim ilk gün koridorda çarpışıp tesadüfen tanışmıştık. Çok klişe degil mi? Klişeleri seven ve hala masallara inanan bir kızdan ne bekliyorsunuz ki? Onun beyaz atlı prensim olduğuna inandırmıştım kendimi ne kadar aptalım.
Bir seneye yakın düzenli bir ilişkimiz vardı . batu her zaman iyi aile çocuğu ,anlayışlı ve kibar bir sevgiliydi . anlayacağınız iyi çocuk.
hayatım boyunca iyi çocuklarla çıkmış serserilerden uzak durmuştum. Sonuç?Aldatılma !! Hemde en yakın arkadaşımın evindeki partide. Batu muhtemelen sarhoş ve buse sürtüğü de koleksiyonunun tek tük eksik parçalarını tamamlıyor .
yarın sabah pişmanlıktan ve uykusuzluktan şişmiş gözler ve elindeki bi buket çiçekle kapımın önünde ağlayacaktı batu.
Yol boyunca bunları düşünmüştüm ama şimdi aklımdan silsem iyi olacaktı huzuruma kavuştum çünkü. Arabayı söndürüp kapıyı açtım. Arabanın önüne geçip yaslandım ve kollarımı göğsümde birleştirip manzarayı izlemeye başladım.
Deniz ve uçurumun buluşması. Ayaklarınızın altındaki mavi ve etrafınızdaki yeşil. Denizin tuzlu kokusuyla karışan çimen kokusu.
Burası benim mekanım ve ben Ilgın İpek Yüksel.Ben aklımı kurcalayan şeyleri silip atıp huzur bulmaya çalışırken daldığım sessizliği bir araba motorunun gürültüsü böldü.
Kafamı hafifçe çevirip gelenin kim olduğunu görmeye çalıştım. Burayı benden başka bilenin olduğunu sanmıyorum. Şehir merkezine uzak ıssız bir uçurum kenarı sonuçta.
Gözlerimi iyice kısıp baktım arabadan ineni görünce bir anlık şok yaşadım. İşte bu hiç iyi değil okulun tehlikeli ve yakışıklı çocuğu Sarp.
Kızlar ona karşı koyamaz. Ben hariç.
okula yeni geldiğim zamanlar yani geçen sene ona yüz vermeyip batu'yla çıktığım için egosu yerle bir olmuştu. Bu onun canını sıkmış olmalı.
Yavaş adımlarla yürüyüp yanıma geldi . benimle aynı pozisyonu alıp denizi izlemeye başladı.
"Zevkli kızsın güzel mekan" dedi keyifli bir sesle
"Öyledir " dedim gözlerimi devirerek.
"Sormayacak mısın?"
" ahh tabi ki hayır . parti de o aptalın beni aldattığını görüp görmediğini ve beni buraya kadar neden takip ettiğini sormayacağım" dedim
Boğuk bir şekilde güldü
" iyi çocuk tarafından aldatılan masum kız ha? Yanlış seçim yaptın güzelim" dedi"Haklısın seni seçip yer altı depoları ve berbat barlarda takılmalıydık sonra seninle bir kaç defa yatmalıydım . bi kaç hafta sonra benden sıkılıp bunları yeni oyuncağınla yapmalıydın değil mi?"
Boğuk gülümsemesinin yerini sesli bir kahkaha aldı .
"İstesem bunları yapardım zaten. Seni kendime aşık edemez miyim sanıyorsun?""Sana asla aşık olmam!" dedim yüksek çıkan sesime engel olamadan. Yüzüne baktığımda dalga geçer gibi bir hali yoktu fazlasıyla ciddiydi.
"Var mısın iddiaya güzelim bana sadece bir ay ver seni kendime aşık edeceğim" diyip ellerini kotunun cebine sokarak kendinden emin bir şekilde karşımda dikildi
"Yapamazsan hayatımdan çıkıp gidecek misin?" diye sordum kirpiklerimin altından attığım bıkkın bakışlarla .
"Yapacağım"dedi çenemi tutup yüzüne bakmaya zorlayarak "ve sen küçük hanım benim olacaksın"
Selam wattpad 'in gülleri
ilk bölümü nasıl buldunuz bence güzel oldu .Sizde beğenin ya nolurrr :))Vote ve yorum sayısı fazla olursa ikinci bölüm hemen gelir hadi bakalım pamuk eller klavyeye. Yorum yapmayı da unutmayalım emi kuzucuklarım:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iddialı aşk
Teen Fiction"var mısın iddiaya güzelim bana sadece bir ay ver seni kendime aşık edeceğim" diyip ellerini kot pantolonunun ceplerine sokarak kendinden emin bir şekilde karşıma dikildi "yapamazsan hayatımdan çıkıp gidecek misin" diye sordum kirpiklerimin altından...