Sokan és sokminden bántott már az életben. Voltak kisebbek és persze nagyobb csalódások is...
Zoénak hívnak, egy átlagos 26 éves, fiatal felnőtt, aki még mindig anyuciék otthonába lakik. Duci is vagyok... Sok mindenkitől kaptam már lenéző szavakat, vagy szúrós pillantásokat.
Tenni ellene? Nos, megpróbáltam már dolgokat... Volt ami segített és volt ami csak rontotta a testi egészségem.Pár éve... Úgy éreztem, megtaláltam az igazit.
Elfogadott olyannak amilyen vagyok, mondjuk az elején kissé hamar vetettük bele magunkat a sex szépségeibe...de szokták mondani fiatalság, bolondság, és már az első csókkal belepte a rózsaszín köd a gondolkodásom... Azt gondoltam neki is...Talán nem így volt...talán így volt... Sose akarom már megkérdezni, mert a válasz nem változtat a helyzeten, hogy miért csalt meg végül 4 év után...
Voltak nehézségek, de mikor nincsenek... Sokszor összevesztem vele, vagy csak szimplán ő nem bírta azt, hogy kissé pesszimistán állok a dolgokhoz és van hogy túldramatizálok dolgokat.
De végül is én eröltettem minden kibékülésünket, aztán egyre inkább depressziósabb lettem mellette. Naponta vesztünk össze, vagy hagyott ott valami durvát mondva nekem, amire persze én azonnal elkezdtem a sírást. Nem éreztem magamba csak fájdalmat amit csak ő okoz nekem vagy éppen szivatott olyanokkal hogy megcsalt(vagy az nem is szivatás lehetett) és miután lelkileg összetört, vágta rá hogy csak "tesztelni" akart engem, hogy hogy reagálok. Aztán ... Egy hónap , majd még egy ezzel a napi traumákkal telt... Sokszor csak üzenetekben beszéltünk az utóbbi napokban, nem hívott fel sem, pedig nem laktunk közel egymáshoz, de nem akart hallani...
Így egyszer csak a téma a következőre terelödött:Zoé:
El sem hiszem, hogy holnap 5
évesek leszünk!Ő:
Mi ebben a különleges? Hisz már megcsaltalak nem tök mind 1?Zoé:
Ne kezd megint!!! Hagyd abba...
Csak összetörsz! ... Megint csak
tesztelgetsz?! Ennyit érek
én neked hogy naponta
tesztelgess? Komolyan??Ő:
Mert szerinted ez tesztelgetés?Zoé:
Elegem van belőled!
Ennyi betelt a pohár!!
ELEGEM VAN BELŐLED!
Egyetlen egy nappal se
bírok veled többet!Mérgesen levágtam a telefont a kezemből a könnyeim elborították az elmém, elköszöntem tőle a legnagyobb haraggal, elküldtem az anyjába... Elküldtem hogy éljen nélkülem... És abban a pillanatban hogy kimondtam minden átokszót amit neki szántam úgy tiltottam le mindenhonnan...
Gratulálok... Ezt nevezem... Mint ha a könnyeket elvágták volna. Mint ha egy tehertől megszabadultam volna...
Csak a csend volt utána...Magam maradtam, de probáltam nem összeroskadni, nehezen szoktam meg, hogy nincs aki 0-24 órába írjon, de végül lefoglaltam magam.
Így ment egy hónapig... Pf. Üzenet... Ez meg hogy ért el?!
YOU ARE READING
Álmodom? - Bang Chan ff. ✔️
FanfictionMi ezaz egész? Álmodom? Egy ilyet nem tudna szeretni egy sztár... mit gondolok én magamról? Hagyjam ezt? Álmodok róla, vagy Bang Chan tényleg... Kezdés 💓: 2022.10.17. Befejezve💓: 2022.11.25. Extrák 💓: 2023.01.08-12. 🥇Illúzió 🥇Illusion 🥇depr...