Már javában tartott a délután, általába ha egyedül vagyok, ilyenkor unatkozok Chan nélkül, de jelen esetben tele voltam aggodalommal és félelemmel.
Féltem a következményektől ami esetleg történhetne velem.
Ha esetleg... Haza kell mennem emiatt. Ha Channak többet nem kellenék. Fenekestül felforgatná az életünket az a botrány. Így is már Chant egyre gyakrabban kérdezik az interjún, hogy igaz-e hogy barátnője van vagy csak ismerős. De miattam... Tudom, hogy hazudik. Tagad egyenlőre még mindent míg én nem érzem késznek magam.Bele is fogtam az aggódások helyett egy kis testedzzésbe, addig is terelődik mindnen gondolatom.
Tévedtem. Habár a testem fáradt volt az elmém tovább kattogott egy időután is.
Ahogy az este beköszöntött, teljes sötétség lepte el az eget, a csillagok a város fényei miatt nem látszódtak, akárhogy kerestem őket az ablakban állva.
Akár én. Egy csillag mellett, nem látszok majd soha, noha még is... Nem ronthatom az ő életét. Meg kell tennem a lehető legtöbbet, hogy méltó legyek mellé állni.Túlgondolok mindent. Lehet... Ria mindig azt mondja úgy elagyalok néha bizonyos dolgokon, ami kis piti apróság lenne, hogy a saját gondolatmenetem miatt essek depresszióba.
Elszaladtam fürdeni, nem törődve semmivel, még azzal se hogy akárki jöhet a házba. Valószínűleg nem is hallhattam a zuhany csobogásától, hogy az ajtózár csippan és kattan a bejárati ajtó. Beengedve szívem minden vágyát.
Már már törölköző nélkül libbentem be a hálószobába és nyultam a szekrényrészbe ahol már a cuccaim sorakoztak. De hirtelen a hideg kirázott, egy ajak érintette a nyakam és egy erős kéz ölelte végig fedetlen testem. Megijedtem és hirtelen a kezembe eső ruhát húztam magam elé és megfordultam.
Felnevetett. De láttam a csillogást a szemben.
- Öltözz fel baby. Még nem ért véget a mai program. - puszilt a homlokomra.
Bólintottam.
Mivel már későre járt az idő csípősnek bizonyult melegebb ruha mellett döntöttem. Indultunk taxival egy park felé. Kiszállva kézenfogva császkáltunk bentebb.
- Remélem tetszeni fog!- ésesen rám mosolygott az éjben majd húzott a park mélyére a sötétségbe.
Nem messze beértünk egy tisztást, ahol 2 kihajtható szék takarókkal foglalt helyet és javában égett már a tűz a székek előtti tűzrakóban.
Egy romantikus éjszakai piknik csak mi ketten a hideg éjszakában. De a szivem megmelengette ez a csodálatos gesztus amit egész nap tőle kaptam.
Leültetett a gondosan kihelyezett székre majd az egyik vastag takarót rám terítette. Tudta, hogy a hűvös idő csak annyit kedvezhet neki, hogy közelebb bújunk egymáshoz. Látta rajtam, hogy meglepődtem és zavaban vagyok. Akaratlanul is elmosolyodott és közelebb húzta a székét majd odabujt hozzám. A fejem a vállára raktam.
- Nézz fel édes! - majd felemeltem a tekintetemet miközbe megfogta hideg kezem. Csillagok milliói világítottak immáron jól láthatólag.
Szótlanul ültünk egymás mellett az égboltot kémlelve ahol néhol egy-egy elhaladó repülőt is láttunk ahogy villódzva halad el felettünk.
- Nem akarom, hogy elmuljon ez közöttünk. - hajtottam vissza a fejem a vállára.
- Nem fog, picurka. Szavamat adom. - majd felemelve fejem arcát keresve csókot nyomtam rá, amit mosolyogva fogadott majd a szemembe nézett.
- Gyönyörűek a csillagok, de a te szemed tükrében jobban elveszek Zoé. Aggódsz még?
- Nem. - szólaltam meg magabiztosan, azonban lelkem mélyén igen is hazudtam, aggódtam. Titkoltam a mai napon történteket. De nem akartam aggodalom egy kicsiny kis szikráját se mutatni.
Megérdemli, hogy felszusszanjon mellettem és ne mindig a nyavajgásom hallgassa. Gondolataimba elveszve egy csók ébresztett fel melyet készségesen vissza is adtam. Majd egyszer csak Chan elengedte párnácskáim és mint gyermeki mosollyal a szék mellől előhúzott egy zacskót.
- Nézd mit hoztam! - mutatta fel a kezeiben lévő rózsaszín- fehér zacskókat- Májvacukor és keksz!- mondta már már gyermeki gügyögéssel.
Felnevettem. Majd orrára pusziltam.
- Te aztán meg tudsz lepni! - annyira édes ilyenkor.
Majd gyorsan felállt, az egyik fához szaladva előkapta az odakészített botokat majd visszaszaladt velük. Kezembe rakta az egyiket majd rányomott 2 májvacukror gondosan átszurva. Elémrakott egy tálat egy csokis keksszel.
- Nem tudom, nálatok szoktak-e ilyet csinálni, de megmutatom hogy mi annó otthon hogy csináltuk.
Aztán fogta az ő nyársát, átszurta az édes kis csodával majd tűzfölé helyezte.
Pár perc telt el, bámulattal néztem, hogy tud valaki ennyire aranyosan örülni az ételnek. Forgatott a boton párat majd a már aranybarnára sült picit égett olvadt cukrot a csokiskekszbe nyomta.
- Így ni! - majd egy másik kekszet a tetejébe nyomott.
Megfujkálta kicsit összébb nyomogatta a ragadós kis szendvicset majd a szám elé tarotta.
- Vigyázz forró! Áááá - majd számhoz nyomta. Amire rá is haraptam.
Az égetett cukor karamellizált íze egyben mámorosan édesen ragasztotta össze a szám.
- Ugye tudod, hogy egész idős vagyok ahoz, hogy egyedül is tudjak enni?- vigyorogtam rá miután megettem az édesseget. Valójában nagyon is élveztem a helyzetem.
Gyönyörű volt az éj. Gyönyörű volt Chan, ahogy a tűz pattogott és lángjai fénye játszott arca árnyékaival. Nyugalom. Csak ezt éreztem mellette....
Ahogy az éj haladt a hajnal felé egyre nagyobbakat ásítottunk egy idő után Channel. A tűz is csak pislákolt előttünk, mert már nem raktunk több fát. Hagytuk hagy égjen le teljesen. Hagytuk hagy járja át ez a nyugalom az éjszaka a testünket.
Végül eloltottuk a tüzet és gondosan összébb pakoltuk a cuccokat. Chan küldött egy üzenetet, valószínűleg valaki olyannak aki segített összerakni ezt az estét.
Hazaérve egy gyors fürdést követően borultunk be az ágyba.
- Köszönöm a mai napot. - majd hozzábújtam megcsókoltam ajkait - ez volt életem eddigi legromantikusabb, legszebb éjszakája.- már csukott szememmel mosolyogtam.
A hajamba csókolt és átölelt a karjaival.
- Szeretlek Zoé. Azt akarom, hogy fontosnak érezd magad mellettem. Boldognak akarlak látni. Mint ma.
- Szeretlek Channie. Nem tudom neked meghálálni mennyire boldoggá tettél.
Majd nagyot ásított.
- Aludjunk, mert már későre jár.
- Jó éjt életem!
- Jó éjt babygirl.Az álmok tengere elragadott minket. A rossz gondolatokat is elűzte jelenléte egy pillanatra.
CZYTASZ
Álmodom? - Bang Chan ff. ✔️
FanfictionMi ezaz egész? Álmodom? Egy ilyet nem tudna szeretni egy sztár... mit gondolok én magamról? Hagyjam ezt? Álmodok róla, vagy Bang Chan tényleg... Kezdés 💓: 2022.10.17. Befejezve💓: 2022.11.25. Extrák 💓: 2023.01.08-12. 🥇Illúzió 🥇Illusion 🥇depr...