2.

765 57 9
                                    

Üzenet feladóját ugyan letiltottam, de valahogy még is egyet még egy pofont kaptam tőle...

Ő:
Azt hittem hogy szokásosan hisztizel, de úgy látom komolyan gondoltad. Nem számít hogy mit gondolsz, csak boldog valentinnapot kívánok neked.❤️

Majd agyfaszt kaptam ?! Még hogy boldog!?!! Mi az istennek képzeli ez magát!?

Egy szúrosabb üzenetet kezdtem el írni neki másodpercek alatt... Csak úgy izzott a kezem alatt a telefon.

Zoé:
Hogy az istenbe tudtál rámírni?!
Mind 1 ... Takarodj el az
életemből, és hagyj békén!
Ne keress !! Nem akarlak
látni se azok után ,hogy
megcsaltál!! Még hogy boldog
valentinnap? Örülj, hogy
miattad nem az! Hagyj békén!

Lezártam, újból letiltottam a számot...

Bizony az emberbe nagy tüskét hagy egy toxikus kapcsolat...és mikor mar eröltetni kell a békét, a szeretetet...utólag okos az ember, hamarabb lépni kellett volna már. Minél kevesebbet van a kezed a tűzben, annál kevésbbé égsz meg.

Hónapok teltek el, lélegeztem, mozogtam, de nem éltem. Muszáj voltam elfoglalni magam..
Nem gondoltam arra, hogy nekem valakivel kéne lennem. Ja de... Csak a barátaimra. Akik mellettem voltak.
Egyik nyári délután N(y)etflixet nyomogattam sorozatok után... Mikor egy " Love Holo" nevű koreai sorozatra eszméltem.
Belenéztem, de amint koreai hangot hallottam, azonnal kerestem angol vagy magyar szinkron után . Aztán angol maradt... A szálak szokatlanok voltak de végig néztem. Beszippantott, de ezután azon kaptam magam, hogy akarok még többet ... Mint valami éhes kisgyerek a cukorka boltba mikor felbolt egy új édességet ami azonnal elnyeri a tetszését.
Belevetettem magam a nyáron, később anyámat is belehúzva. Nagyobb fan lett mint én.... Én azért a szabadidőmbe kockultam, youtuboztam mellette.... Furcsa így végig gondolni, egyegy flörtölésen kívül egy futó szál kellett a nyár végére... És éreztem ott, elvágtam a kötelet magamba. Végre... "Megcsaltam?" ...de erő kellett hozzá. De megtörtem az átkom. Legalabb is az egyiket.

A nyárból, ősz majd tél lett. A n(y)etflixen egyre inkább a koreai dolgok körül forgott a dolog, volt pár kedvenc szinész, akiknek a további filmeit keresgettem.
Melankólikus, vicces, romantikus jegyeket úgy érzem átvettem az életembe. Többet drámázok mint eddig? Nos talán.

Érdekes módon a kdrámák beszippantottak és egy-egy filmzene belőlük, de a kpopba nem vetettem bele magam olyan nagyon még. Hogy miért? Mert éreztem, ha elkezdem, nincs visszaút...

És így is lett...

Belevágtam magam egy lejátszási listába... Hosszú volt, tele minden féle lány és fiú bandákkal mint a Blackpink, ami amúgy egészen be is jött, a szokásos BTS ami a csapból is folyik, amit most már megértettem, miért is, majd egyre kevésbbé előadók is voltak benne mint a számomra eddig sose hallott Stray Kids.

S T R A Y K I D S
스트레이 키즈

Onnantól kezdve valami megváltozott valami.

Álmodom? - Bang Chan ff. ✔️Where stories live. Discover now