Walburga Black son mektubunu yazdıktan sonra mektubu katlayıp. Odasında yerdeki açılan döşemenin altına yerleştirdi. Kimsenin bulması umrunda değildi. Sadece bunları anlatmak istiyordu. Bunlar birisinin ona acıması veya onun gerçektende kötü biri olduğu düşüncesinin değişmesi için değildi. O çok kötü şeyler yapmış biriydi. Hataları hayatı boyunca onu karanlığa sürükledi. Bunu değiştiremezdi. Yazmıştı çünkü hatalıydı yazmıştı çünkü her şeyin farkına varmıştı. Sadece artık çok geçti.
Walburga yazdığı son mektuptan üç gün sonra hayata gözlerini yumdu. Ev cinleri Kreacher onu yatağında gözleri açık bir şekilde buldu. Cenazesine abisi Cygnus ve eşi. Malfoy ailesi ve bir kaç kutsal 28 den aile katıldı. Çok soğuk bir insan için çok soğuk bir tören yapılmış oldu.
Mektupları bulan kişi Harry Potter olmuştu. Sirius Black öldükten sonra ölüm yadigarlarını ararken Grimmuld Place'e gittiklerinde buldu. Asla okumadı ve mektupları sahibine iletti.
Eleanor Lyra Black mektupları alıp okuduğunda ne düşüneceğini bilemedi. Yazılanların içtenliğine inanmak istedi. Ancak babasına yapılanları unutmak istemiyordu. Sonunda Teyzesi Andromeda Tonks ile konuşurken bir şeyin farkına vardı. Hatalar yapmanın bizlere özgü olduğu. Hatasız yaşayamayacağımız gerçeğini kabul ettiğimizde ise geriye kalacak olan tek şeyin kabullenmek olduğunu anladı.
SON