Nyaralás 2. rész

287 22 3
                                    

A napot a melegvízű forrásban töltöttük és kipróbáltuk az összes ételt amit csak lehetett. Fengmian a foglalt nyaralásában svédasztalt is vásárolt. Nagyon nagy szerencsénk van hogy nekünk adta a jegyeket. A hely ismerőssége pedig nem hagyott nyugodni. Egy szó járt a fejemben... Gusu... Sokat viszont nem bajlódtam ezzel a gondolatmenettel. Csak élveztem ahogy a meleg vízben hozzám ér a szerelmem teste. Nagyon erősen vissza kellett fognom vágyaimat, hogy a tiszta gyönyörű szépsége ne kísértsen bűnbe. Még nem járunk annyi ideje hogy az álmaimban látottakat megvalósítsam vele, de ha majd eljön az ideje,  én leszek a világ legboldogabb embere.

Már a nap is a horizonton járt, szállt le az este. Wei Ying és én pedig az alváshoz készülődtünk a közös ágyunkban. Ahogy vette le ruháit nem tudtam levenni róla a szememet. Minden egyes tette és mozdulata gyönyörű..

-Lan Zhan, ennyire tetszik amit látsz? – zavartságomban elkaptam a tekintetem. -haha.. Imádom amikor ilyen félénk vagy. – Tch.. Ezt most nem fogom hagyni.. -Huh!! Lan Zhan!?- Oda mentem hozzá és hátulról átkaroltam. Tarkóját pedig apró csókokkal borítottam be.

-Most már egymáséi vagyunk. Nem akarok többé félénk lenni veled. – Újabb és újabb csókokat leheltem édes bőrére.

-Ezt az énedet is nagyon szeretem... – Fordult a kocka, most én hoztam őt zavarba.

-Menjünk aludni.

-Ahogy csak kívánod Lan Zhan. – gyorsan átfordult karjaim között hogy szembe nézzen velem és egy csókot lopva beledöntött minket az ágyba. – Jó éjszakát.

-Jó éjszakát. – Így összeölelkezve aludtunk el....




A fuvola mennyei szava járta be a klánom hegyeit. Öregedő kezeim pedig a dal játszóját karolták át, addig a pillanatig amíg a dallam alábbhagyott.

-Lan Zhan.. Belegondoltál már abba, hogy milyen lenne ha mindenki akit szerettünk és ismertünk, egyszer csak egy új világban élnek velünk. Egy olyan világban ahol az élet egyszerűbb, egy olyanban ahol szenvedés nélkül találsz rám? -Szemei szomorúan néztek előre míg én belegondoltam szavaiba.

-Egy álom lenne.- Újra szorosan átöleltem kedvesemet akivel leéltem az egész életemet.
Az elmém megtisztult, minden emlék átcikázott rajtam.

Az új életben vagyunk!


-Wei Ying! -Hirtelen felébredtem az álmomból. Minden tiszta volt. A lelkünk és kultivátor tehetségünk erejével az új világba kerültünk.

-Lan Zhan.. – szemeiből könnyek folytak.

-Rád találtam!

-Rám találtál!

Szorosan átöleltük egymást és mély szenvedélyes csókokat váltottunk. Mikor elváltak ajkaink, mélyen egymás szemébe néztünk.

-Az álmok valósak. Újra kezdtük. -Wei Ying lágyan végig simított arcomon.

-Soha többé nem hagyom hogy bármi közénk álljon. Szeretlek. Szeretlek Wei Ying. – Újra éreztem a régi erős önmagamat, az elhatározott szerelemtől fűtött kultivátort.

-Szeretlek Lan Zhan. Csak is téged.. Olyan erősen hogy az új életben is egymásra találtunk.

-Hm.. – Igenlően és boldogsággal teli bólogattam. – Elakarlak venni..

- Lan Zhan.. Akár most igent mondanék. -szemeimben felragyogott a fény..

-Akkor gyere hozzám! – kezeit az enyéimbe fogtam és lágy csókot adtam rájuk.

-Hahaha! Nem tudsz betelni velem igaz? Igen hozzád megyek te butus. – Szinte letámadva ráugrottam és egész testét csókokkal borítottam be. Ő csak boldogan nevetett. -Hihi.. -Egyszer csak a kezeibe vette arcomat. – Még mindig olyan jó vagy az ágyban mint amire emlékszem? – Perverz mosolyától vörös lett az arcom.

-Ha tovább csinálod ezt velem akkor nem fogok bírni magammal... – egy puszit nyomott a homlokamra.

-Akkor ne tedd. Hiszen ha jól tudom már több évtizede egyek vagyunk. Hiányzik.. – közelebb hajolt és a fülembe súgta. – Uralkodj rajtam Hanguang jun..

Elvesztettem az uralmat és engedtem a testemnek. Az új világban is enyém lett az egyetlen szerelmem édes alakja. Újra éltem a sok sok régi emléket. Apró és hangos hangjai minden egyes alkalommal lendületet adtak. Szeretem őt, mindenét.. Újra megkaptam mindent... Én vagyok a legszerencsésebb és a legboldogabb ember a világon. Mikor végeztünk egymást ölelve néztünk egymás szemébe. Az arcunk és lelkünk lángolt az izgalomtól, szerelemtől.

Gusu klán hegyei visszaadták emlékeinket. A kultivátor képességeinket, vágyainkat, álmainkat és barátainkat, családunkat. Az élet újra kivirágzott és az álmaimat is megfejtettem. Az egyetlen álmomat ami az, hogy újra és újra megtaláljam a szerelmemet minden egyes életben.

Valóra vált az álmom


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





Elhoztam az utolsó részt ami nagyon sokáig elmaradt. Újra találkoztak a régi szerelmesek a sok idő után, és mint minden egyes életben továbbra is megfogják egymást találni. Remélem tetszett a kis történetem. Szívesen várom majd a kommenteket hogy hogyan tetszett. Álmodjatok ti is a rég múlt emlékeivel és szerelmeivel.

Köszönöm hogy elolvastad❤








Álom (Mo Dao Zu Shi [Wangxian]) Where stories live. Discover now