Tesadüfler

45 0 0
                                    

Emre'yi sonunda görebilmiştim. Hala aynıydı. Sadece teni biraz bronzlaşmış, yeşil gözleri iyice ortaya çıkmıştı. Bizi görünce çok şaşırdı. Nalan Teyze'nin bir gün bizi çağıracağını biliyor fakat bugün geleceğimizi bilmiyordu. Her zamanki utangaç ifadesiyle "hoşgeldiniz" dedi. Annemle ayaküstü kısa bir sohbet ettiler. Sonra bana döndü. Bizde biraz lafladık. Nalan Teyze Emre'ye "istiyorsanız bir dışarı çıkın hava alın dedi" Emre'de beni evlerinin yakınındaki küçük bir kafeye götürdü. Yolda okuldan falan lafladık. Aslında konuşacak pek bir şey yoktu. Havadan sudan konu açmaya çalışmama rağmen daha çok sessizlik vardı. Emre arada telefonla oynuyor, telefonu titreyip duruyordu. Bende o arada Derya'yla mesajlaşıyordum. Soğuk bir şeyler içerken içeri 3 tane kız geldi.

Kızlardan bir tanesini hemen tanımıştım. Her zamanki havasıyla ortama girer girmez dikkat çeken bu kız Gizem'di. Giray'ın kuzeni, bizim sitede oturan ve pek hoşlaşmadığım kızdı. Bizim masaya doğru yöneldi. Bana selam vereceğini sandım fakat Emre'ye selam verdi. Sonra da "aa Özge siz nerden tanışıyorsunuz?" dedi. Ben Emre benim eski bir arkadaşım der demez canım biz karşı masadayız akşam görüşürüz dedi ve Emre'yi öptü. Bir dakika... Emre Gizem'in şu anlata anlata bitiremediği sevgilisi miydi? Birden kafamda bir şeyler birleşti. Gizem bir Emre'den bahsediyordu fakat onun benim ilk aşkım olacağını kim bilebilirdi ki. Emre bana baktı. Ben suratımdaki şaşkın ve kıskanç ifadeyi saklamaya çalışıyordum. Emre diyecek bir şey bulamamıştı. Ne diyecekti ki. Bir açıklama yapmak zorunda değildi. Ben bir an önce ordan çıkmak ve eve gidip kendimi yatağa atmak istiyordum. Bir yıl bunun için mi beklemiştim? Emre'yle kafede havadan sudan konuşurken bir kızın gelip onu öpmesini ve bu kızında Gizem olmasını mı? Hayır böyle planlamamıştım. O an hiçbir şey düşünemiyordum. Emre'ninde benim yaşadıklarımı yaşamasını istiyordum. Emre sonunda açıklamasını yaptı. O kızla bir ay önce tanıştığını, arkadaşlarının zoruyla da çıkmaya başladıklarını söyledi. Gizem'in onu çok sevdiğini ve Gizem'in iyi bir kız olduğunu, onun üzülmesini istemediğini söyledi. Böyle saçma bir açıklama içimi rahatlatmıştı gerçekten(!) Bende ne güzel sonunda birini bulmuşsun artık hep birlikte takılırız dedim. Dedikten sonrada pişman oldum. Laf ağızımdan öylece çıkıvermişti işte. Gizem arkadaşlarını bırakıp yanımıza döndü. Emre'ye akşam hep birlikte buluşalım seni kuzenim Girayla tanıştıracağım dedi. Bu demek oluyordu ki. Akşam bizim grup eğlencemize Emre'de dahil olacaktı. Emre birden aklımdayken hayatıma nasıl bu şekilde dahil oldu anlayamıyordum. Sonra ben Gizem'e benim yerime oturmasını benim kalkmak istediğimi söyledim. Gizem itiraz etmedi ama Emre biraz daha kalsaydın dedi. Ben işlerim var diyip oradan sonunda çıkabilmiştim. Arkama baktığımda Emre bana bakıyordu. Gizem kızların yanından eşyalarını alıp Emre'yle baş başa kalma fırsatını değerlendirecekti benim sayemde(!) Ben ona tebessüm edip karşıdaki taksi durağından bir taksiye bindim. Kafamda binbir şey düşünürken eve gelmiştik. İçeri girer girmez kendimi yatağa attım. Uyumuşum. Kalktığımda saat akşam yedi olmuştu. Hemen Derya'yı çağırdım. Olup biteni anlattığımda oda şaşkındı. Gizem'den mesaj geldi. Saat sekizde buluşma ayarlamıştı. Benim hiç gidesim yoktu. Derya zorla dolabımdan bir kaç parça bir şey çıkartıp, çabuk bunları giyiyorsun ve çıkıyoruz dedi. Ben zorla Derya'nın seçtiği şeyleri giydim ve Deryayla evden çıktık. Bir günde iki kere Emreyi mi görecektim? Bir yıl kadar sürede görmeyip şimdi hem sabah hem akşam karşımda onun olması hiç iyi bir şey değildi...

Hoşgeldin(!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin