15 Bölüm

10.6K 252 69
                                    

Eylül'den
Her kes gelmişti. Atahan beyi görünce çok mutlu oldum. Gördüğüm her şey kötü bir kabusdu

Babanne
Gelin hanım bizi içeri davet etmiyecek misin?

Eylül
Buyurun

İçeri geçtikten sonra konuşmaya başladık. Açelya her zaman ki gibi üzgün görünüyordu.

Atahan
Oğlum Açelya'nın düğünü yarın olucak. Sen nasıl gelmeyi düşünüyorsun?

Savaş
Bilmiyorum

Eylül
Düğünü ertelesek nasıl olur?

Açelyanın bu lafımı duyunca mutlu olduğunu gördüm. Belkide Açelya'ya yardım ede bilirdim.

Atahan
Hayır yapamayız. Adnan beyle konuştuk. Düğün yarın olucak.

Yiğit
Madem düğünden konuşuyoruz bende size önemli bir açıklama yapmak istiyorum.

Babaanne
Benim bilmediğim o önemli açıklama nedir?

Yiğit
Adnan beyin kızı Özge'yle evlenmek kararına geldik. O yüzden yarın çift nikah yapıyoruz. Buradaki her kesi düğünüme davet ediyorum

Bu laflardan sonra her kes şaşırmıştı. Zaten bu aileyle olaysız bir günüm geçmiyordu.  Adnan bey masaya yumruk atdıktan sonra konuşmaya başladı.

Atahan
Sen ne saçmalıyorsun?

Yiğit
Benim işim var. Söyleyeceğimi zaten söyledim. Zahmet etmeyin kapının yerini biliyorum.

Bu laflardan sonra Yiğit hiç bir şey söylemeden evi terk etdi.

Atahan
Anne bu çocuğa bu kadar üz vermeseydin şimdi böyle şeyler olmazdı.

Babanne
Yeter! Biraz aklınla düşün. Böylesi iki aile için daha iyi olucak. Bu kadar sorun yeter. Hazırlanın eve gidelim. Savaş'ım sende karına iyi bak. Yarın düğüne gelmeye çalışın.

Savaş
Merak etme babanne

Hepsi gitdikten sonra Savaş'la yalnız kaldık.

Savaş
Merak etme yarın düğüne gitmiyoruz. 

Eylül
Ben gitmek istiyorum

Savaş
Anlamadım?

Eylül
Duydun işte. Ben Açelya'nın düğününe gitmek istiyorum. Gitmemem için bir sebep mi var?

Savaş
Daha iyileşmedin. Ya bir sorun olursa

Eylül
Merak etme bir şey olmaz. Benim yüzümden bu düğünü kaçırmanı istemem.

Savaş
Tamam. Güzelim düğüne uygun kiyafetin varmı?

Eylül
Yok

Savaş
O zaman yarına ben ayarlarım.

Eylül
Savaş ondan önce sana bir şey sormak istiyorum. Açelyanın Baranı sevmediğini biliyorsunuz. Yineden evlenmelerine razı mı olucaksınız?

Savaş
Eylül buna karşı çıkmam bir şeyi değiştirmeyecek. Açelyanın Baranla evlenmesi daha faydalı olucak.

Eylül
Sen nasıl bir mafyasın? Kardeşini kullanacak kadar aciz misin?

Savaş
*Bağırır* Mafya olmak kolay mı sanıyorsun? Ben karşı çıkarsam iki aile arasında savaş olur. Bunun sonuda hiç iyi bitmez. Açelyanı kaçamayacağını mı sanıyorsun. Sence neden kaçmıyor?

Eylül
Neden?  (Evet kabul ediyorum kızı biraz fazla salak yaptım)

Savaş
Açelyada sonunda neler olacağını biliyor. O yüzden yarın düğünü sorunsuz şekilde hall edelim. Özge'den de uzak dur. O yılan bir şeyler çeviriyor.

BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin