At night shiva and dev are in terrace....
"Hahahahaha!" Dev laughing while watching something on phone....
Shiva is busy in his phone stalking his chipkali because its already 12 am , than why this chipkali still awake???? This is Shiva's eveyday routine....he return from store around 5pm , chitchat with family, spending quality time with suman maa, around 9pm his dinner is done! Than helped krish in his studies....around 11pm dev and shiva goes for night walk....after returning home he directly goes terrace and turn on data to see Is his chipkali still awake or not? Agar raavi ka data on hota hai toh shiva bhi jagta hai...uske data off hone ke baad hi usko sukoon ki neend aati hai har shubha shiva ghar se kareeb 7:30 ko nikal jaata hai aur raavi ke college tak uska pichha karta hai jab tak woh sahi salamat pahuch nah jaaye....(bole toh patt ke chaar ho jaata hai bhai ka🌝🥱🙂 uski fikr mein)
Fir 12:30 ko wapas raavi ke college jaata hai yeh dekhne ki kahin woh kisi musibat mein toh nahi phansi ho....)Present....
Dev was continuesly laughing like Archana Puran Singh 🙂(bewajah)
Shiva's one glare stop his laughing....
"Kya? Dekh kya raha hai??" Dev asked.
"Tune aisaa kya dekh liya phone mein...joh apne poorey 32 daant nikal ke hans raha hai????" Shiva asked suspiciously.
"Aree tuu bhi dekh....iseyyy reels kehte hai..tujhe bhi hansi aayegi.. hahahahaha!" Dev said.
(First,shiva isn't giving any interest but dev show him 2 ,3 videos ,shiva too liked it....and both of them starts laughing)
"Abee wahhhh!!! Kya cheez hai yeh....???"
"Aree issey reels kehte hai.... instagram mein naya feature aaya hai....!!!!"
Rukk! Tujhe raavi ki reels dikhata hoon....(listening raavi's Shiva's curiosity increases....)
"Chipkali? Meri chipkali? Woh bhi reels banati hai????" Shiva asked suspiciously.
"Haan! Woh bhi banati hai...(he realised what shiva said?) Meri??? Abee teri kab huyi woh????" Dev asked.
"Meri...meri matlab humari!!! Gadhede! Kya sochta rehta hai....!" Shiva reply.
"Achha dekh...!" (He open raavi's insta id)
Raavi shah✨
Somnathkisabsesundarladki_
Somnath!📍
Cute girl💕
Bff-_itsrahulvyas_
Hobbie - Bhootnath ko pareshan karnaa!!!!Shiva's eye widened after seeing "bff_itsrahulvyas"!!!
His blood boiled 😡 who's this langoor????
And why this chipkali mentioned his I'd on her bio....???? And when did they become bff???? Because everyday,every minute my eyes is on her than how is it possible????"Chal sone jaa!" In very calm tone.
"Kyu??? Mujhe abhi nahi sona..! Rishita baby...(abeee bola nah jaaa? Toh jaaa!!!! Warnaa aisi jagah pe maarunga ki tu aur teri rishita kabhi baby nahi kar paaoge....!!!!Shiva given him threat) .(Dev babu dar gaye....dev babu dar gaye....phone shiva ke paas hi hai🌝)
As soon as dev leaves....his investigation start.....he watched all the videos of chipkali with rahulvyas ....than he open the profile of him..to know more about this chhapri/langoor!
Around 2 am he again checked whatsapp.
She is still online but why? He calls her....but she's not receiving it...."Iss gadhedi ko toh main.....!!!!" Shiva's anger raised. He decided to go... and see what is she doing?
YOU ARE READING
SOCIAL MEDIA BANA CUPID
Fanfiction• jholmaal se bane rishtey. • iss kahani mein emotion,comedy ,drama,romance, tregedy sab hai.