Uyandığımda başım baji'yi karşımda görmeyi beklemiyordum ve koltukta uyuyakalmisiz. Saate baktığımda kavgaya yarım saat kalmıştı. Bı dakika yarım saat mi?!
Chufuyu:baji kalk hemen kalk!!
Baji:lAN NOLUYO CHUFUYU BİRSEY Mİ OLDU EV Mİ YANİYO!!
Chufuyu:ne yanmasi kavgaya yarım saat kalmis!
Baji:ya beni bunun için mi guzellik uykumdan uyandırdın
Chufuyu:evet baji hanım şimdi kalkıyoruz ve artık nereye gidiceksek bizi oraya götürüyorsun
Baji:tamam ya
Baji'yi zorla kaldırdım ve elimi yüzümü yıkadım. Benden sonra baji yıkadı. Kıyafetlerimizi giydik ve evden çıktık. Yolda giderken birkaç atıştırmalık aldık ve yedik. Sonuçta sabahtan beri düzgün birşey yemedik. En sonunda toplanılan yere varmıştık. Vay canına burda bir sürü kişi var. Büyük ihtimal kavgayı kolaylıkla kazanırız. Bu kadar çok kişiyle kazanırız ya. Biraz daha ilerledikten sonra mikey-kun'un tam karşısında durduk. Draken herkesi susturdu ve mikey-kun konuşmaya basladi
Mikey:Evet biliyorsunuz ki 15 dakika sonra bir kavgamız var fakat tek sıkıntımız onlardan sayıca az olmamız o kadar büyük bir fark olmasada kendinize dikkat edin karşı çete tekin değil sadece elinizden geldiğince güçlüce savaşın ve onları alt edin anlaşıldı mı!!!!
Herkes:ANLAŞILDI!!
Mikey:hadi toman onlara kim üstün gösterelim
Mikey-kun'un bu konuşmasi herkesi gaza getirdi. Yalan yok bende gaza geldim. Herkes hızlıca motorlarına bindi ve bir yere doğru sürmeye başladılar. Aradan 5 dakika geçti ve büyük bir alana geldik. Karşı çete çoktan gelmiş ve bizi bekliyordu. Ve cidden karşı takım bizden kalabalık gözüküyordu. Arkamdan biri omzuma dokununca irkildim. Dönüp baktığımda onun baji olduğunu gördüm. Bana endişeyle bakıyordu.
Baji:senin burda olman hiç hoşuma gitmiyor keşke teklifi sunmasaydım en azından içim rahat olurdu
Chufuyu:merak etme baji ben dikkatli olurum sende kendine dikkat et beni düşünme tamam mı
Baji:chufuyu
Chufuyu:baji gerçekten başımın çaresine bakabilirim
Baji hemen bana sıkıca sarıldı. Bende karşılık olarak sıkıca sarıldım ve saçını okşadım.
Baji:bana söz ver sana birşey olmicak
Chufuyu:söz
Baji benden ayrıldı ve biraz ileriye mikey-kun'un yanına gitti. Ve kavga başladı. Şuan herkes birbirine çok sert giriyor. Banada vurmaya çalışanlar var ama az çok halledebiliyorum. Tabii bende dayak yiyorum. Şuan birçok kişi bölük liderlerinin üstüne gidiyor. Ve baji'ninde. Hadi chufuyu dikkatini dagitma baji halledebilir. Tekrar önüme döndüm. 5 dakika sonra kazutora'nın baji diye bağırdığını duydum. Sesin geldiği tarafa dönüp baktığımda baji'nin yerde yattığını gördüm. V-ve o k-kan mı. Hemen baji'ye doğru koştum. Kazutora onun başında durmuştu.
Kazutora:chufuyu baji sana emanet burası bizde acele et ve baji'yi hastaneye götürmeye çalış!!
Hemen baji'yi sırtıma aldım. Ama benden iri ve ağırdı. Bu işi daha çok zorlaştırıyor. Siktir acele et. Acele et!! Şuan kavga yerinin arka tarafındaydık. En yakın hastane için 20 dakikalık yol kat etmeliydim. Fakat baji sirtimda olduğu için daha uzun sürerdi bir yolunu bulmam gerek. Az daha ilerledim ve bir taksinin durduğunu gördüm. Hemen taksiye bindim. Adam şaşkınca bana bakıyordu. Baji'yi görünce daha da şok oldu.
Chufuyu:efendim lütfen en yakın hastaneye sürün eğer acele etmezsek ölecek
Taksici:t-tamam
Taksici hemen hastaneye sürmeye başladı ben üstümdeki ceketi çıkarıp baji'nin sağ alt karın bölgesine dayadım. Ordan yaralanmıştı. Ben kara kara düşünürken hastaneye varmıştık. Taksicininde yardımıyla baji'yi hastanenin girişine getirdik. İçeriye girince hemen sedye getirdiler ve baji'yi üstüne yatırdık. Lütfen baji ölmesin. Ölürse ben biterim. Daha yeni kavuştuk. Hayır şuan bu ölüme hazır değilim. Kaldıramam. Hayır. Tanrım lütfen baji'yi yaşat yalvarırım. Lütfen.
Bu bölümünde sonuna geldik. Ve biliyorum çok çabuk gelişti herşey bu kitapta öyle oldu ama başka bir bajifuyuda yazacam. Orda daha farklı bir konu olacak. Ve evet bölüm kısa oldu cunku heyecanlı yerde bitirmek istedim 😁😁. Sonra görüşürüz yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın ❤️👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Çocukluk Aşkı Alfam~ (bajifuyu) {omegaverse}
Fiction généralechufuyu bajiye çocukluğundan beri aşıktır fakat bir türlü ona söyleyemez takı o güne kadar