Aksilikler

61 9 2
                                    

Arkadaşlar okullar açıldı ve çok sık telefonu elime alamıyorum gerçekten çok fazla meşgulüm ve okulum tam gün olduğu için pek vaktim olmuyor bu nedenle bölümler geç gelebilir bunun için üzgünüm
.
.
.

Herkes motorlarına binmiş 20 dakikalık mesafeyide bitirmişlerdi. Karşılarında kocaman bahçesi olan ve 2 katlı bir villa vardı. Mikey hızla bahçeye girip motoru durdurur durdurmaz inmiş ve villaya doğru koşmuştu. Kapı kilitliyor fakat mikey'in vazgeçmeye asla niyeti yoktu. Kapıya tekmeler atıyordu ama açılmıyordu. Draken yanına gelip onu geri çekti ve kapıya omuzuyla vurdu. 3 kere daha vurduktan sonra kapı sonunda açılmıştı. Herkes evi karış karış arıyordu.

Herkes ayrı yerlerdeyken kazutora bir odaya girmiş odada ise takemichi olduğunu tahmin ettiği birisi vardı. Üstü başı kan olmuş ve sandalyeye bağlanmıştı. Başında ise bir torba vardı bu nedenle o kişi takemichi mi degil mi anlaşılmıyordu.

Kazutora kapıdan arkasını döndü ve bağırmaya başladı

Kazutora:MİLLET BURAYA GELIN BİRİSİNİ BULDUM VE BU TAKEMICHI OLABILIR

sesi duyan herkes o odaya saniyeler içinde toplanmıştı. Mikey hızla odaya girip takemichi sanılan kişinin başından torbayi çekip çıkardı. Fakat maalesef ki o kişi takemichi degil beyaz saçlı bir başkasıydı. Mikey tekrar krize girmişti. Draken ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu fakat nafile. Kim sevdiği birisi tehlikedeyken sakın olabilirdi ki.

Tam o sırada bajinin ayağına bir kaset çarpmıştı. Eğilip aldığında ise üstünde sadece 'oynat:)' yazıyordu. Etrafta kaseti oynatacak bir televizyon aradı. Sonunda bulduğunda kaseti yerine yerleştirip televizyonu çalıştırdı. Herkes o tarafa dönünce ekranda takemichyi gördüler. Mikey kendini drakenden kurtarıp ekrana doğru yaklaştı. Elini takemichinin üzerinde durdurdu ve hüzünlü gözlerle ekrana baktı. Çok özlemişti mavi gözlü oğlanı. Üstü başı yara içindeydi. İçi acımıştı onu öyle görünce. Tekrar kızdı kendine. Keşke izin vermeseydim gitmesine dedi kendi kendine.

Ekranda video oynamaya başlayınca bir iki adım geri gitti. Birisi yandan takemichinin yanına gelip durmuştu. Yüzünü gizlemek amaçlı maske takmıştı. Üzerinde sadece tişört ve pantolon vardı. Herkes napacağını bekliyordu. Elini takemichinin saçlarına götürdü ve tutup çekti. Yüzü kanlar içindeydi. Burnu kırılmış, sol gözü şişmiş, kafasından ise kanlar süzülüp güzel yüzünü gizlemişti. Mikey Elini kapatacak şekilde sıkmaya başlamıştı. Sinirden alnındaki damarları belirginleşmişti. Nasıl böyle birşey  yapmaya cüret etmişlerdi. Aklı almıyordu.

Videodaki adam takemichinin saçlarını bırakıp belindeki silahı çıkarmıştı. Hızla takemichinin kafasına doğrultmuştu. Herkesin gözleri fal taşı gibi açılmış ekrana bakıyorlardı. Bu çok fazlaydı. Herkesin aklı boşalmış düşünceleri susmuştu. Merakla ekrana bakıyor bir sonraki hamlenin ne olacağını bekliyorlardı. Adamın işaret parmağı yavaşça tetiğe baskı uyguladı. Ama birsey olmamıştı. Çünkü silah boştu. Herkes derin bir oh çekmışken mikey hala rahat değildi. Silahın boş olmasına sevinememişti bile. Çünkü sarışın sevgilisi hala ellerindeydi. Rahatlaması doğru olmazdı. Şuan olmayan şey eğer onları bulamazlarsa gerçekleşebilirdi. Buna ihtimal vermek istemiyordu ama gerçekler bunlardı

Videodaki adam sonunda konuşmaya başlamıştı

???:Yenilmez mikey... gördüğün üzere minik sevgilin hala elimde şuan silahın boş olmasına seviniyorsunuzdur biliyorum. Ama bence daha sevinmek için erken. Çünkü şuan onu öldürmemem bunu sonradan yapamayacağım anlamına gelmiyor. Şimdi yenilmez mikey eğer sevgilini istiyorsan dediklerimi yapmak zorundasın yoksa sevgilini asla ama asla görme şansın olmaz. Ama sevgilini akmak istiyorsan içinizden birisinin kurban gitmesi gerek. İşler böyle yürüyor maalesef. Hmmm acaba kim kurban gitse. Hah buldum. Matsuno Chufuyu. Onu bana verin hanagaki takemichiyi alın. Bence güzel bir anlaşma. Cevabınızı yakın zamanda bekliyorum. Hemen sol tarafta çekmecede bir telefon numarası yazılı. Ordan ulaşırsınız.

~Çocukluk Aşkı Alfam~ (bajifuyu) {omegaverse}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin