Haruno Prensesi Sakura ,Uzumaki Prensi Naruto ve Uchiha Prensi Sasuke her zaman olduğu gibi Haruno sarayının arka bahçesinde oturmuş kendilerince sohbet ediyor ve oyun oynuyorlardı.
Üç küçük çocuk kendilerini Floriya askerleri olarak hayal ederek eğleniyorlardı.
Sakura"Yaa ikinizinde soylarından gelen yaratıklar ya da güçler var bu haksızlık oluyor" dedi küçük kız.
Naruto"Merak etmeyin Prenses Sakura ben sizi korurum"dedi.
Sakura"Teşekkür ederim prensim fakat bende kendimi ve diğer insanları korumak istiyorum. Her kraliyet soyundan olan prenseslerin ve prenslerin soylarından gelen şeyler belli fakat benimkini annem söylemiyor" dedi.
Sasuke "Belki seninki de lanet şeklindedir,bir şey onu harekete geçirecektir" dedi.
Sakura"Lanet nasıl olabilir ki ,eğer soyumu öğrenebileceğim bir şey varsa denemek isterim"dedi küçük kız.
Sasuke "Benim ağabeyim aşık olduğunda soyuna kavuşmuş" dedi.
Sakura"Ama aşk iki insanı ayırır ,birini severken onun gitmesini istemem"dedi.
Naruto"Neden böyle düşünüyorsun, duyduğum kadarıyla aşk mükemmel bir duyguymuş" dedi.
Sakura"Ama aşık olan herkes birbirinden ayrılıyor,benim babam bilmediğim bir şey yüzündem öldü ve annemle babam aşıktı sonra Kral İtachi ve eşi İzumi onlarda aşıktı ve Kraliçe İzumi soylu olmadığı için Sasuke'nin babası tarafından öldürüldü, daha fazla örnek vermemi ister misin "dedi.
Küçük kız bir yandan soyuna kavuşmak istesede sevdiği kişiyi sonsuza dek kaybedecek olması onu isteğinden alı koyuyordu.
Sasuke" Ama o zaman soyunu nasıl öğreneceksin"dedi.
Sakura "bilmiyorum Sasuke ,ama bulacağım" dedi.
Çocuklar bu konularda konuşmaya devam ederken saray çalışanlarından biri prenslerin evlerine döneceklerini haber etmişti.
...
Yıllar sonra Prenses Sakura'nın annesi de vefat etmişti.Sakura artık tam anlamıyla yalnızdı sadece yakın iki arkadaşı Prens Uchiha ve Prens Uzumaki vardı.
Sakura koskocaman sarayda tek başına kalmıştı.Artık ona soyunun ne olduğunu söyleyebilecek biride yoktu.Sakura soyunu öğrenme konusunda artık kimseye ısrar edemezdi.
18.yaş gününe kadar soyunun ne olduğunu öğrenemezse Floriya'nın gizli bahçelerinden sürgün edilip hayatına insan olarak devam edecekti.
2 senesi kalmıştı Sakura'nın. 2 sene sonra neler olacağını o bile tam olarak kestiremiyordu.
Hayatında tutunabileceği az kişi olsada Sakura o kişileri bırakmak ve unutmak istemiyordu.
Sakura kendi kendine odada turlarken konuşuyordu"Bir yolunu bulmam lazım tek yanımda kalan Naruto ve Sasuke'yken onları bırakamam, bir yolu ya da başka bir şey olmalı" diyordu.
Belkide Sakura'nın hikayesini başlatan bu olay olacaktı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamlar yeni hikayemize minik bir giriş yapalım dedim nasıl buldunuz konuyu?
Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın
Sizleri seviyorum💞💕🌸💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Philophobia ~Sasusaku
FanfictionAşk iki insanı ayırmak için mi vardı ,Naruto'nun anne ve babası soylarından gelen tilki yüzünden öldürüldü, ikisi birbirine aşıktı,Sasuke'nin ağabeyi Kral İtachi'nin eşi İzumi soylu olmadığı için Sasuke'nin babası tarafından öldürüldü, İzumi ve İtac...