Sakura anlatılamayacak hatta katlanılmaz bir ağrıyla uyanmıştı. Bu şekilde uyanması Sakura için pekte hoş olmamıştı. Sakura'nın bugün Sasuke'yi bulup eski evine kendisini götürmesini isteyecekti. Ama Sasuke'ye nasıl ulaşacağını bilmiyordu.
Sakura hazırlanıp aşağı inmişti. Onu uzun bir masada kahvaltı için bekleyen kız kardeşi ile babasının yanına gitmişti.
Babasına Sasuke'yi sormak en mantıklı olanıydı.
"Baba Sasuke'yi nerde bulabilirim" dedi Sakura.
"Neden sordun onu, bir şey mi yaptı? Zaten dün seni o getidi" dedi Sakura'nın babası.
"Hayır bir şey yapmadı ,beni o mu getirdi? Aslında onu aramamın sebebi evim, eski evimin yerini o biliyordur o beni götürebilir" dedi Sakura.
"Bence daha sonra gidersiniz hem bugün birazcık kız kardeşinle vakit geçirirsin"dedi babası.
"O zaman isterse Hinata da bizimle gelsin"dedi Sakura.
Hinata'nın bu fikri beğendiği her halinden belliydi. Büyük ihtimalle Prens Uchiha'nın yanında Prens Uzumaki'nim olacağını düşündüğünden bu fikri beğenmişti.
"Sakura diretme daha sonra gidersin bugün gitmeyin oraya"dedi babası.
Sakura babasının diretmesi üzerine şüphelenmişti. Nedendi bu inadı orda bir şey mi vardı.Sakura yinede bugün oraya gidecekti. Babasının istemediği bir şey vardı ama Sakura babasının neyi istemediğini anlayamamıştı.
Sakura kahvaltının ardından faytoncuların yanına gider ve Uchiha Sarayı'na gitmek istediğini söyeler.Faytoncular sorgulamadan Sakura'yı Uchiha Sarayı'na götürürler.
Saray Sasuke gibiydi karanlık,ürpertici fakat kendine çeken.
Sakura sarayın içine girdiğinde bir kadın karşıladı onu.
Kadın Sasuke'ye benziyordu ya da en azıdan andırıyordu."İyi günler ben Uchiha Prensi için gelmiştim Sasuke, Sasuke Uchiha ve ben Sakura , Haruno Sakura" dedi Sakura.
"Ah sen Sarah'ın kızı mısın, ne kadar büyümüşsün Sakura, beni hatırladın mı ben Sasuke ve İtachi'nin annesi Leydi Mikoto" dedi Sasuke'nin annesi.
"Üzgünüm geçmiş hakkında hiçbir şey hatırlamıyorum" dedi Sakura.
Leydi Mikoto , Sakura'ya Sasuke 'nin odasını tarif etmişti.
Sakura Sasuke'nin odasına gelince kapıyı tıklatıp içeri gidi Sasuke'nin odası koskocamandı ve içerde çok fazla kitap vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Philophobia ~Sasusaku
FanfictionAşk iki insanı ayırmak için mi vardı ,Naruto'nun anne ve babası soylarından gelen tilki yüzünden öldürüldü, ikisi birbirine aşıktı,Sasuke'nin ağabeyi Kral İtachi'nin eşi İzumi soylu olmadığı için Sasuke'nin babası tarafından öldürüldü, İzumi ve İtac...