5.bölüm

37 5 119
                                    

"Hinata ne isteyecektin benden?"

"Babam sana büyük ihtimalle söylememiştir ama ben söyleyeceğim. Babam bizi birileri ile evlendirmek için bir balo düzenleyecek ve ikimizden birini büyük ihtimalle kendi istediği kişiyle evlendirecek ama benim sevdiğim başka biri var. Biliyorum senden bunu istemem çok kötü ve iğrenç bir davranış ama gerçekten onu çok seviyorum. Uzun lafın kısası senin babamın seçtiği kişiyle evlenmeni istiyorum "dedi.

"Evet bu durumu Sasori söylemişti, kabul ederim ama bir şartım var"

"Sasori mi? Siz tanışıyor musunuz? Onunla evlenir miydin? Ve şartın nedir?" dedi.

"Şartım bana hoşlandığın kişinin her şeyini anlatacaksın o zaman evet derim"

"Sen ciddi misin kabul ediyor musun çok,çok teşekkür ederim" dedi ve bana sıkıca sarıldı.

Omzumda bir ıslaklık hissettim ve Hinata başını kaldırdı. Ağlıyordu.

"Teşekkür ederim, beni o kadar tanımamana rağmen, mutluluğunu feda ettin, bunu daha önce kimse benim için yapmamıştı" derken göz yaşlarını siliyordu.

"Ve benimde bir isteğim var, bana Sasuke'yi bulabilir misin?"

"Yarın seni görmem için Prens Uzumaki ile gelirler ama sen ne yapacaksın ki onu?" dedi.

"Eski evimi görmek istiyorum, burada önceden yaşamışsam bir evim olmalı, babamdan rica ettim fakat nerede olduğunu bilmiyormuş. Bunu bilen Sasuke ve Naruto var. Naruto ile aramız pek iyi değil o yüzden Sasuke'ye sormak daha kolay"

"Eski evinde bir şey hatırlayacağını mı düşündün?"dedi.

"Evet, hatırlamasam bile belki bir defter ,günlük ,fotoğraf gibi şeyler bulurum"

"Tamam o zaman seni daha fazla tutmayayım yarın senin için zor geçecek gibi" dedi.

Hinata ile ayrılıp odama gidip yattım.

_______________________________________________________

Odamdan çıkıp aşağı inmiştim. Kahvaltının ardından Sasuke'nin gelmesini ümit ederek bekledim.

Beklerken aklıma İno'nun bugün beni çay bahçelerine davet ettiğini hatırladım, ama nasıl gidebilirdim ki yerini bile bilmiyordum.

Biraz daha bekledikten sonra saraya birisi geldi ,Sasuke olduğunu düşünerek kapıya gittim fakat kapıda çok yakışıklı sexy bir erkek duruyorudu.

Adam içeri girdi ve bana doğru yaklaştı.

"Sanırsam siz Leydi Sakura'sınız sizi Leydi İno davet etmişti sizi o yüzden götürmeye geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Sanırsam siz Leydi Sakura'sınız sizi Leydi İno davet etmişti sizi o yüzden götürmeye geldim. Bendeniz Leydi İno'nun ağabeyi prens olmayan Deidara" dedi ve elimden öptü.

"Prens değil derken?" aslında giydiği kıyafetlerde bir prensin giyeceği tarzda değildi aynı zamanda konuşurkenki tarzı farklıydı.

"Bu konuyu daha sonra konuşmak isterim leydim fakat artık gitmemiz lazım, yoksa kardeşim beni paramparça edip diri diri gömecek" dedi.

Philophobia ~SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin