Gözlerimi açtığımda ilk yaptığım etrafı gözlerimle taramak oldu, oda özenle düzenlenmiş gibiydi. Her yer benim zevklerimle döşenmiş ,en ince ayrıntısına kadar yapılmış gibiydi. Bu oda benim odamdı , Naruto'nun bahsettiği odaydı.
Yattığım yataktan doğruldum. Odada bulunan aynada saçımı düzelttim sonra üstümü değiştirmek için dolabı açtım, içinde sadece elbiseler vardı.
İçinden en çok hoş bulduğum elbiseyi seçtim ve giydim.
Ardından odadan çıktım, etrafta birilerini bulma ümidiyle saraya benzeyen evde gezmeye başladım.
Sarayda gezerken gözüme ilk ilişen merdivenlerin arasındaki camdı. Camda iki kızın resmi vardı. Biri bana benziyorudu, belki diğeri de kardeşime benziyordur.
Benim tarafımdan gündüz varken onun neden gece olduğunu çözememiştim ya da bende taç varken onda olmaması. Eğer Sasuke'yi bulursam ona sorarım onun dışında tanıdığın Naruto var ama o da bana biraz soğuk davranıyor gibiydi o yüzden Sasuke'ye soracaktım.
Merdivenlerden aşağı indim, etrafta kimse yoktu. Bu sessizlik beni ürkütüyor hatta zihnimde bazı şeyleri canlandırıyor gibiydi. Fazla düşünmemden dolayı başım dönmeye başlamıştı. Dizlerimin üzerine çöktüm ve nefes kontrolü yapmaya başdım. Daha iyiydim.
Oturduğum yerden kalkıp dışarısının olduğunu düşündüğüm kapıya ilerledim. Kapıdan çıkıp bahçeye baktım. Ordada kimseyi görememiştim.
Kimsenin olmaması beni biraz dehşete düşürmüştü. Yanlızlık, bildiğim ve hatırladığım kadarıyla bana uzaktı. Her zaman yanımda Tenten ya da Lee olurdu. Ama burda kimse yoktu.
Hickimseyi bulamayınca dışarı çıkıp etrafı keşfetmeye karar verdim. Çok fazla uzaklaşmamalıydım ama ben biraz fazla uzaklaşmış olabilirim. Burdan ne saray gözüküyor ne de orda olan ağaçlar veya çiçekler. Kasabaydı bulunduğum yer, kasaba meydanının çarsıydı hatta.
Elime anlamsız keseler tuttuşturan satıcılar, büyü ve fal bakalan cadı ve büyücler, silah satışı yapan elfler. Burası görmesem asla inanmayacağım kişilerle doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Philophobia ~Sasusaku
FanficAşk iki insanı ayırmak için mi vardı ,Naruto'nun anne ve babası soylarından gelen tilki yüzünden öldürüldü, ikisi birbirine aşıktı,Sasuke'nin ağabeyi Kral İtachi'nin eşi İzumi soylu olmadığı için Sasuke'nin babası tarafından öldürüldü, İzumi ve İtac...