Bu adamlar beni nerden tanıyordu ,benim veya benim çevremdeki insanlarla alakalı bir şeyler mi biliyorlardı.
"Sakura sen iyisin değil mi" dedi Sarı saçlı olan adam.
"Sakura seni bulmaya çalışıyorduk, sen artık geri dönebilirsin" dedi aynı adam.
Siyah saçlı adam diğer adama göre daha suskundu. Çok az konuşıyordu,belki benden nefret eden biriydi belki onun kendini ifade ediş şekli değildi konuşmak.
Az önce benimle konuşan sarı saçlı adama cevap vermeye başladım.
"Şey üzgüm fakat sizi tanımıyorum ya da hatırlamıyorum ve neyden bahsettiğinizi de çözemedim"
"Sasuke sen anlat belki seni hatırlar "dedi sarı saçlı adam.
"Buna biz bir şey yapamayız Naruto, ikimizimde öyle bir gücü yok. Ya geçmiş hatıralarını saklayan çiçeği bulacağız ya da bir cadıya danışacağız" dedi adının Sasuke olduğunu öğrendiğim çocuk.
"Siz iyi misiniz , bir hikayeden çıkmış gibi konuşuyorsunuz,isterseniz sizler için psikologlarımıza randevu alabilirim"
"Hayır teşekkür ederiz bizim aklımızda ruhumuzda gayet iyi ve yerinde" dedi Naruto denilen adam.
"Sizlere bir sorum var, okyanustan nasıl kurtulabildiniz"
"Denizkızları" dedi Sasuke .
"Şey peki o zaman siz ayrılmayın size birkaç kişiyi yönlendireceğim"
Bu iki adam tamamen kafayı yemiş cadılar, denizkızları, çiçekler. Gidip hastanenin psikolojik danışmanlarına haber vermeliyim.
...
"Hey Sakura madem bana böyle bir haberle geldin stajer olarak neden sen bu hastalara bakmıyorsum" dedi psikolojik danışman.
"Ama benim bu alanda bir uzmanlığım yok, hastaların durumlarıda kötü gibi geldi bana lakin siz nasıl isterseniz onu yapalım"
"Tamam Sakura bundan sonra stajını bu yönde yapacaksın ,eğer danışmak istediğin bir konu olursa çekinmeden gel "dedi.
Odadan teşekkür edip çıkmıştım. Aslında iyi yönden bakarsak stajım için çok iyi olacak ,zaten uzun zamandır tıp ve psikoloji dalında ders alımıştım.
Kısaca o zamnları şu şekilde anlatabilirim;
Kazadan 12gün sonra hastaneden ayrılmıştım ve kimsesizdim. Yaş olarak reşit olduğum için yetimhanelerde beni kabul etmezdi.
O gün şuan yakın arkadaşım olan Tenten ile tanışmıştım, kendisi olmasa ne gidecek yerim ne yatacak yatağım olurdu .
Ardından yaşım gereği Tentenle beraber çalışmaya başladım hâlâ da Tenten'in işlettiği cafede çalışıyorum. Aynı zamanda okulumu bitirmiş hastanede doktor olabilmek için staj yapıyordum.
Ve bu fırsat ile psikoloji alanındaki stajımı belkide bitirileceğim.
Artık gidip hem hastalarla konuşmam ve gün ayarlamam lazımdı.
...
İlk olarak sarı saçlı adam ile görüşecektim.
"Şey pardon "
"Prens Uzumaki yani Naruto öyle diyebilirsin "dedi.
"Bay Uzumaki anladığımız kadarıyla daha doğrusu çıkarım yaptık ve fark ettikki olay sonrası travmanız olabilir bu yüzden sizi bir değerlendirmek isteriz"
"Siz nasıl isterseniz Sakura majesteleri"dedi.
"İlk olarak düzenli kullandığınız bir madde veya ilaç gibi bir şey var mı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Philophobia ~Sasusaku
FanficAşk iki insanı ayırmak için mi vardı ,Naruto'nun anne ve babası soylarından gelen tilki yüzünden öldürüldü, ikisi birbirine aşıktı,Sasuke'nin ağabeyi Kral İtachi'nin eşi İzumi soylu olmadığı için Sasuke'nin babası tarafından öldürüldü, İzumi ve İtac...