3.bölüm

36 8 112
                                    

Naruto ve Sasuke ile görüşmem üzerinden 2 gün geçmişti. Bugün onları tekrar çağırdım. Aslında bakarsanız anlattıklarını dinlemek bana eğlenceli geliyor.

Sasuke'nin anlattıkları daha çok hikayeye benzediği için onunla konuşmam yine uzayacaktı o yüzden ilk Naruto'yu içeri aldım.

"Günaydın Naruto bugün bana neler anlatacaksın"

"Geçmiş" dedi ve kafasını aşağı doğru eğdi.

"Bu geçmiş seni neden rahatsız etti, bir sorun mu geldi aklına"

"Ona, yani sana yaptıklarım" dedi.

"Bana ne yapmıştın?"

"Bizi senin yanına göndermediler, seni önemsemediğimiz düşündürdüler,sadece isteğinle ayrılabilmen için" dedi.

"Ayrılmam mı, nereden ayrılmam?"

"Floriya'dan, küçüklüğünden beri yaşadığın, evinin , arkadaşlarının, ailenin olduğu yer" dedi.

Floriya, biraz tanıdık bir isim fakat benimle alakalı olduğunu düşünmüyorum. Herhalde bir masal ya da başka bir şeyde geçen bir isim.

"Floriya tam olarak nerede?"

"Tarifini yapabileceğim bir yer değil, bizi bulduğunuz okyanusun en derinlerinde bir geçit ya da artık ne dersen ondan var"dedi.

"Yani diyorsunki siz ordan o geçit ile geldiniz ve 3 yılın ardından beni geri götürmeye çalışıyorsunuz çünkü ben aslında bir kralın kızıymışım öyle mi?"

"Tamem doğru "dedi.

"O kadar zaman geçmişken neden bunu yapıyorsunuz , sizin dediğinize göre 3 yıl geçmiş bir olay için size mi inanmalıyım"

"Aslında bakarsan kardeşinin inadı yüzünden oldu, kardeşin birazcık bu konuda çekingen hatta o yüzden seni götürmeye biz geldik"dedi

Naruto kesin olarak uyuştucu ya da ne bileyim o tarz bir şey kullanıyor, kabul etmiyor fakat söylediği şeyler yaşanabilecek şeyler değil.

"Ne yani kardeşim utandı ve benden çekindiği için beni istemedi mi ?"

"Görünen sebep bu ama belki daha farklı bir sebepler vardır" dedi.

"Doğrusu bana inanmanı beklemiyorum, her zaman mantıklı düşünür ve doğru kararı verirdin bu durumda bana inanmak senin açından en saçma olan lakin en doğru olan bu"dedi.

"Naruto senin başka bir psikolojik danışmanla tanışman tarafındayım, ben bu kadarını kaldırabilecek bir düzeyde ne eğitime ne deneyime sahibim"

"Majesteleri benim bir psikoloğa ihtiyacım yok , sizlere söylediğim şeylerin hepsi gerçek" dedi.

"Naruto ciddiyim ben bunun altından kalkamam lütfen bir görüşme yapsan sadece"

"Bakın majesteleri ben size iyi olduğumu söyledim eğer beni dinlemeyeckseniz Sasuke gelsin" dedi.

Naruto ayağa kalktı ve kapıyı açıp dışarı çıktı, Naruto'nun ardından içeri Sasuke girdi.

"Günaydın Sasuke bugün nasılsın?"

"Normal, ya siz?"

"İyiyim, bugün anlatmak istediğin bir şeyler var mı?"

"Var ama Naruto'dan duyduğun kadarıyla bizi dinlemeyeceksin o yüzden anlatmaya değmez"

"Sasuke sen mantıklı bir insana benziyorsun benim açımdan olaya baktığında sence inandırıcı mı?"

Philophobia ~SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin