OY VERMEYENLER VALLAHA BENİ DELİRTMEYİN, HAKKIMI HELAL ETMEM YOKSA SİZE...
EMEK BU EMEK ÖYLE KÖŞEYE ATILACAK BASİT BİR ŞEY DEĞİL YANİ...
Gece Arya Soyer'den;
Arabanın durması ile arka koltuktan çantamı alıp tam inecekken Karan kolumdan tutarak durdurdu.
Ne oldu derecesine ona bakarken yanağıma ufak bir öpücük kondurdu. "İyi geceler güzelim." diyerek kendini geri çekerken dalgınca bakışlarımı gözlerine çevirdim.
Ne kadar sert baksa da derinlerde ki o sevgiyi ve merhameti görebiliyordum.
Bunu sadece bana gösteriyordı.Daha fazla beklemeden bende yanağına ufak bir öpücük kondururken eli çoktan belimi tutmuş sıkıca sarmıştı.
Bende ellerimi sırtına sararken kısa bir süre öyle durduk.
Boynuma sürtünen hafif kısa sakalları ile gülerek geri çekilirken yüzünde gülümseme oluşmuştu.
Arabada fazla kaldığımızı düşünerek çantamı da alarak inerken o da inmişti benimle birlikte.
"Babanlardan bir şey saklama güzelim, her şeyi bilsinler, sonradan öğrenirlerse sana kızmasınlar." diyen Karan'ı başımla onaylarken yavaş adımlarla bizim eve doğru yürüyorduk aynı zamanda.
"Bende annemlere anlatacağım, benden öğrensinler." demesi ile bir an utansamda normal bir şey olduğunu düşünerek kendimi telkin etmeye çalıştım.
"Hadi sen gir eve bende geçerim birazdan." diyerek cebinden sigara paketini çıkarırken vücudum nikotin eksikliğini daha yeni fark etmiş gibiydi. Hasan felan derken neredeyse 2 hafta içememiştim.
Karan evin yan tarafındaki taşın üzerine otururken çantamı kapının önüne bırakarak bende yanına adımladım.
Bakışları bana dönerken, çatılan kaşları ile kafasını ne oldu anlamında sallayarak elindeki yanık okan sigarayı geriye doğru çekti dumanı bana gelmesin diye.
Bir şey demeden yanına otururken elinde duran paketi ve çakmağı aldım. "Sakın bana sigara içeceğini söyleme." diyerek paketi elimden almaya çalışırken çatılan kaşlarım ile geri çektim paketi. "Tabi ki içeceğim, ne zamandır içmiyorum, vücudum nikotin istiyor."
"İçmeyeceksin güzelim, zararlı, özellikle de senin gibi bir kalp hastası için çok zararlı." diyerek sert sesiyle konuşurken onu umursamadan paketten bir dal çıkardım.
"Sen de içmeyeceksin ben içmiyorsam."
"Ben içeceğim, sen içmeyeceksin güzelim kaçmaya çalışma."
"Olmaz dedim Karan, ben içmeyeceksem sende içmeyeceksin."
"O zaman anlaşma yapalım, günde bir taneyi paylaşalım, yavaş yavaş beraber bırakalım bu şeyi." dediği fikir aklıma yatarken başımı onaylar mânâda salladım.
Elinde tuttuğu sigarayı söndürerek benim sigarayı yakmamı beklerken dudaklarımın arasına koyduğum dalın ucunu çakmakla ateşe verdim.
İçime derin bir nefes çekerken sert bakışlarını üzerimde hissediyordum.
Bir şey demeden sessizce sigarayı içime çekerken elimi bulan sıcak el ile bakışlarım onu buldu.
Sigarayı parmaklarımdan almadan ellerimi elleri arasına almış ve sigaradan derin bir nefes çekmişti.
Çektiği büyük nefesler yüzünden küçülen sigara ile kaşlarımı çatarak elimi kendime çekerek sigarayı yeniden kendi içime çektim.
Dumanı ağzımdan dışarıya doğru üflerkem kızgın bakışlarımı üzerinde gezdirdim. "Ben daha az içeyim diye bilerek derin nefesler çektin değil mi?" diyerek homurdanırken dudağının ufakça kıvrılan tarafına bakış atarak önüme döndüm ve son nefesi de içime çekerek sigara izmaritini yerdeki taşa bastırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Hayat ve Abilerim
Chick-LitKİTAP TAMAMLANDI. Gerçek ailesi sandığı kişiler tarafından hayatı karartılan genç kız GECE ARYA SOYER... Gerçek kızları sandığı kişi tarafından neredeyse boşanma kısmına kadar ilerleyen, tek istedikleri bir kız çocuğa sahip olmak isteyen AHMET ve...