bahagian 3

257 3 0
                                    

Malam ni aku tak tahu kenapa dengan diri aku. Aku jadi susah nak tidur. Aku melihat ke arah cermin meja solek.Mata putih Ku berubah menjadi merah. Aku pandang ke arah balkoni. Aku dapat melihat terdapat dua orang manusia sedang menikmati Asmara dana. 'Tak ada tempat lain ker nak buat. Hutan aku juga kau kacau', amuk hati aku. Terlintas di pikiranku untuk menyelinap masuk ke dalam rumah gadis Ayu tadi.

Imbasan.....

"Tuan ini data-data yang tuan nak pasal perempuan tadi. Dia tinggal bersama seorang lelaki yang dikenali sebagai abangnya.Abang dia ni salah satu CEO di Syarikat ayah Tuan Aryan", jelas Faiz.

Selepas terkenangkan apa yang dikatakan oleh orang bawahannya. Aryan terus menghilang dibawa angin menuju ke rumah gadis itu.

Setibanya tiba di rumah gadis itu, dia berjalan perlahan menaiki tangga tanpa sebarang bunyi. Dia menghidu aroma gadis itu, lalu menuju ke kamarnya. Tombol pintu dipulas dengan teliti supaya tidak menghasilkan bunyi. Dia memasuki bilik itu dan menutup kembali pintu.

Terlihat badan seorang gadis bertubuh sedikit gempal tetapi mempunyai pinggang yang ramping sedang Lena tidur. Malam itu, gadis itu mengenakan baju tidur berwarna merah. 'Budak ni macam tahu2 jer warna kegemaran aku. Ker dia tahu aku nak datang', gurau hati aku.

Aku berjalan senyap-senyap ke sisi katilnya dan mengelus rambutnya yang panjang.Muka gadis itu berbelang, mungkin kerana pakai tudung. Dari rambut aku mengelus pipinya. Nasib baik aku pakai sarung tangan. Tetapi aku teringin juga nak rasa muka perempuan. Aku cabut kedua-dua sarung tangan aku lalu membelai kulit wajahnya. Lembutnya. Aku terhenti melihat kesan luka di pinggir bibir kanannya.

Tanpa menunggu lama, aku keluarkan lidah aku lalu menjilat luka itu. Aku menjilat dengan rakus, aku pun tak tahu kenapa aku jadi mcm ni. Tangan kanan Ku mengelus lembut pipi kirinya.

Hilang saja luka yang aku jilat itu, aku perlahan-lahan cabut butang baju tidurnya satu persatu. Terhidang lah dua buah bukit yang putih gebu. Aku menyentuh perlahan-lahan puting nya. Terus keras puting nya. Aku pun menjilat lehernya perlahan-lahan. Nafsu aku semakin melonjak, aku menggigit tengkuknya dengan perlahan. Meninggalkan "love bite".
Muka gadis itu kelihatan semakin resah. Membuatkan aku semakin geram. Aku terus mehisap putingnya yang kecil halus tu. Ku sedut2 dan menikmati puting gadis itu.

" Ah Ah Ah ", suara desahan gadis itu.
Aku tangan kananku menggentel2 puting lagi sebelah sehingga tegang.

Mata LainWhere stories live. Discover now