Bab 6

140 1 0
                                    

Dong! Dong! Dong!

ketukan kuat pada pintu mengganggu aku untuk meneruskan aksi aku.

"Aku tahu kau bukan boss aku, kau buka pintu  ni dan berambus", jerit suara garau daripada belakang pintu.

"Aku sayang dia, biarkan aku dapatkan kepuasan bersama gadis ini... pergi kalau kau tak nak mati", teriak aku berbaur ugutan.

'Ouh, kau tak nak blah hea', kata suara garau itu sambil menekan button yang berada di sebelah pintu bilik tersebut.

Tert! Tert! Tert! 

Bunyi siren sangat kuat sambil menurunkan penghadang ke arah semua ruang keluar dan masuk termasuk tandas. Lampu merah bersinar-sinar menjadikan makhluk dalam bilik tersebut hairan. Tidak lama kemudian laungan Azan kedengaran di dalam bilik itu.

"Arghhhhhhhhh! Tolong aku... Sakit bodoh, aku tak nak keluar lagi selagi aku tak dapat meragut kesucian dia", keras kata-kata aku yang menyebabkan aku berusaha untuk memasukkan batang ku yang keras berurat masuk ke dalam lurah gadis ini tetapi dia tidak berdaya lalu jatuh pengsan di atas dada iqa.

Pengawal memantau keadaan melalui skrin tv, penghadang di naikkan dan pintu di pecahkan. Terlihatlah dua susuk tubuh yang berbeza keadaan. seorang berseluar tetapi tidak berbaju , yang seorang lagi berbogel tanpa seurat benang pun.

" kamu berempat angkat boss dan letak dia di bilik dia , kamu berdua... gantikan pintu ini dengan serta merta . Kamu dua orang ni pakaikan balik gadis ini baju tapi sebelum itu mandikan dia dahulu ya", arah seorang pengawal kepada semua pekerja yang berada di bilik tersebut. pengawal dan pembantu yang lain hanya menurut tanpa membantah walau sepatah.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mata LainWhere stories live. Discover now