Aku berhenti melakukan aksi tersebut. Kelihatan pintu bilik di kuak. Aku bersembunyi di bawah katil gadis itu.
"Uishhh rezeki ni, Aum mm mmmm mmmm", kedengaran suara garau berbisik.
" au Ah ah ah.... Mmmm", terdengar suara gadis itu mendengus.
'Sial lah sapa yang masuk bilik dia ni', amuk hati aku. Tiba-tiba aku dapat ilham, aku mengoyangkannya katil gadis ini.
"Eh, asal katil ni goyang-goyang. Jangan-jangan ada hantu tak dalam bilik ni", kata suara garau itu sambil keluar dari bilik itu.
Aku bergegas keluar dari bawah katil untuk melihat gunung-gunung Ku sudah bertanda atau tidak. Nasib baik tidak bertanda, kalau tak siap lah lelaki tadi tu.
Aku terus memasukkan putingnya ke dalam mulut Ku sambil tanganku merayap ke arah miss V gadis ini. Tangan Ku menyeluk masuk ke dalam seluar tidur gadis itu. Alamak Ai, boleh pula dia tak pakai seluar dalam. Dah lah miss v tembam macam apam balik dan tak ada bulu pula tu.
Jari hantu Ku mencari dimana mutiara kecil gadis ini. Putingnya tidak lagi Ku lepaskan dari mulut Ku.
Aha! Sudah jumpa. Aku mengurut mutiara itu ke atas dan ke bawah.
" hmmmmm, ahhh auchhhh.... Ahhh... Auuuuuu.... Ahhhh", dengus gadis itu. Hal macam ni buat aku tak tahan tapi aku kena relax, tak boleh gelojoh. Nanti perempuan ni juga tak nikmat.
Aku melajukan sedikit urutan Ku di mutiara gadis ini. Kakinya sudah ter kangkang -kangkang seperti minta dimasukkan sesuatu. Aku lepaskan putingnya dan melucutkan seluar tidurnya.
Dalam gelap masih lagi dapat lihat kedua-dua peha gadis ini. Yer lah orang putih langsatkan mesti lah dapat tengok. Aku memasukkan 1 ruas jariku dalam lurah miss v gadis ini.
"Ah, sesedap", rengek gadis ini. Aku melakukan aksi yang sama untuk melihat reaksi mukanya. Aw www, sungguh menggoda. Mata merah Ku kian berurat dan ada yang semakin tegang membesar.
YOU ARE READING
Mata Lain
Fantasymengisahkan seorang lelaki yang mempunyai kelainan daripada manusia biasa, dia bertemu dengan seorang gadis yang menghidupkan kembali rasa gembira dalam kehidupannya