Все налагуджується

203 1 0
                                    

Мене привезли в якийсь дім та поставили на диван, я не могла поворушитись. Я кричала як могла, як ось чую когось кроки.
В кімнату зайшов Ділан. Він розв'язав Вікі, та сів навпроти неї.
-Ділане що це таке? Ти що? Я вже перехвилювалася, боялась більше всього за дитину.
-Вибач мене, мені потрібно було так зробити.
В кімнату зайшов Пейтон, по йому обличчі було видно що схвильований.
-Ділан, що це все означає?
-Я мав тобі давно сказати, Пейтон мій рідний брат.
-Як це? Я не розумію..
Ділан розказав що, їхня мама була в першому шлюбі з батьком Пейтона, потім вони розійшли мама завагітніла від нього, але на той час в неї вже був твій батько, мій відчим. Я цю правду дізнався перед смертею мами, вона казала тобі цього не казати, але я це не міг довго тримати в секреті.
-...
-А зараз я вийду , Пейтон хоче з тобою поговорити.
-Ну добре.
Ділан вийшов та залишив їх на самоті.
-Що тобі від мене потрібно?
-Вікі вибач мене, ця Несса, вона все накрутила. Не вагітна вона, це все було за для того щоб я з тобою розійшовся, і був з нею. Коли я дізнався що ти вагітна, та щей від мене.. Я не міг стриматись, і подзвонив до тебе, але ти мене проігнорувала.. Тому запланував це все. І ще хто цей хлопець що сидів з тобою, в кафе?
-А як ти думаєш?
-Я не знаю, не відтягуй кажи.
-Друг мій. Ти знаєш, скільки я сліз пролила в той день? Ти знаєш як мені було в той момент погано?
-Вибач мене будь ласка..
Вікі нічого не сказала у відповідь, просто підійшла до Пейтона, обняла і почала плакати..

Вікі нічого не сказала у відповідь, просто підійшла до Пейтона, обняла і почала плакати

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

-Я дуже рада, що це все не правда..
-Я теж, я дуже боявся тебе більше не зустріти..

Ukrainian PeytonWhere stories live. Discover now