Вікі пішла від Пейтона

241 1 0
                                    

-Стоп що?..Несса вагітна від Пейтона..Він знав про це, чому ж мені нічого не сказав?! Як він міг..
Вікі почала збирати свої речі, вона плакала, і все ж не могла в це повірити..
Пейтон закінчив розмову з Нессою, прийшов в середу до будинку, та побачив як Вікі почала збирати речі.
-Вікі, що ти робиш?..
-Як ти міг , як ти міг так вчинити? Навіщо я тобі? Щоб погратися?
-Я не знав що Несса вагітна, але між нами нічого не було , я не знаю як це вийшло, це випадковість повір мені будь ласка!
-Я вже не можу цього терпіти, і поцілувалися ви випадково теж?
-Вікі вона сама!
-Все, бувай. Я не хочу тебе більше бачити!
-...Вибач мене, зупинись будь ласка, я тебе кохаю! Вибач!
-Я все сказала.
Вікі вийшла вся в сльозах, з валізою в руках вона виклаликала таксі, та поїхала в інше місто до своєї подруги Райлі. Коли вона вийшла незнала куди йти..почався дощ.

-Це все мало так статися

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

-Це все мало так статися.. Ми з ним не мали бути парою, в нас був договір, я його виконала. Потрібно почати життя з нового листа.
Вікі подзвонила Райлі та сказала що приїхала, Райлі приїхала і забрала її.
Вікі все розказала свої подрузі, розказуючи вона дуже плакала. Райлі заспокоювала, почала казати що все буде добре! 

Дівчата вибрали фільм, купили смаколики щоб забути про це все. Вони провели цей вечір дуже класно, лягаючи спати, Вікі згадала всі хороші спогади з Пейтоном..
Як вони грали шахмати, готували разом сніданок, дурачились, говорили про життя..
В цей момент вона відчула різку біль в животі. І зомліла, Райлі прибігла, допомогла прийти до нормального стану.
-Вікі що з тобою ? Все добре?
-Райлі я..я не знаю..
-Я де що підозрюю..
-Райлі тільки не кажи..
-Завтра купимо тест.
-...

Ukrainian PeytonWhere stories live. Discover now