Хороший ранок

274 1 0
                                    

-Я тебе хочу!
-Я тебе теж, але не цього разу. Ти п'яна, і не розумієш що кажеш.
-Не п'яна я! Бачиш все добре зі мною. Просто я тобі не подобаю..с..

Вікі не договоривши своїх слів заснула. Пейтон дивився на неї, як наякесь немовля, потім взяв плед та накрив її, та ляг біля неї.

Ранком Вікі прокинулась перша, і захвилювалась коли побачила що Пейтон лижав біля неї цілу ніч

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ранком Вікі прокинулась перша, і захвилювалась коли побачила що Пейтон лижав біля неї цілу ніч.
Пейтон незабаром прокинувся теж, і зразу зрозумів що Вікі хвилюється.

-Доброго ранку, щось трапилось?
-Доброго, та ні все добре.. Тільки от не пам'ятаю що вчора було, пам'ятаю лиш як ми грали шахмати, і я сильно напилась..
-Так, ти справді напилась. Більше нічого не пам'ятаєш ?
-Ми переспали..?
-Ні, ти була п'яна я не смів доторкатися до тебе, як би ти сильно цього не хотіла.
-Спасибі Пейтон, і вибач якщо вчора щось не те сказала.

Пейтон посміхнувся і пішов в душ. Вікі довго думала, думала і нічого то й не придумала.
Вона пішла переоділась, і зайшла у ванну щоб помити руки. Там був Пейтон, вона побачила все те що ніколи в житті не бачила.. Швидко розвернулась і хотіла вийти, але хтось її зупинив..

Це був Пейтон, він знав почуття Вікі до нього, тому не міг упустити цього шансу.
-Ти хочеш цього?
-Я..я..
Пейтон не дочекався відповіді, та страсно поцілував Вікі.

Пейтон не дочекався відповіді, та страсно поцілував Вікі

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Пейтон почав знімати з мене одяг..

Ukrainian PeytonWhere stories live. Discover now