Csak egy nő, akinek a szive egy darabja nálad marad örökre

9 0 0
                                    

Nehéz kifejezni magamat.

Az utóbbi időben, egyszerre gyűlöltelek és szerettelek. Két ellentmondásos érzés, milyen furcsa nem igaz?
Azt hinné az ember, hogy erre nem lehet képes, közben lásd mégis.

Most már értem azokat a "szerelmes" embereket, akik mindent megbocsátanak szívük választottjának.

Azért tettem idézőjelbe a szerelmes szót, mert fogalmam sincs, hogy szerelem e amit én érzek irántad.
Lehet, hogy csak az apakomplexusom miatt van az egész, lehet egyszerűen annyira éhezem a figyelemre, amit te néha megadsz -amire aztán én arra újra éhezem-, hogy képes vagyok bármit elhinni neked. Még a szépet és a jót is, s a nem igazat.

Vissza térnék a tárgyra, tehát értem az embereket, akik mindent megbocsátanak szerelmüknek.
Bármit is csinálsz, mondasz vagy teszel, nekem eszembe jutnak a szép közös percek és tagadásba sodrom szívem.
Tagadom és rögtön mentségeket keresek.
Legalább 5 kifogást feltudnék sorolni kapásból csak, hogy téged védjelek.

És ez nem egészséges. Ennek nem szabadna így történnie. Nem szabadna, hogy ezt tegyem, gondoljam és érezzem.

Alapból sem szabadna így éreznem valaki, olyan iránt, akivel semmi dolgom sincsen.

Egy másik univerzumban, hogyha te és én egy utat járnánk és nem lenne köztünk ekkora idő beli szakadék, vajon egyáltalán észrevennél?

Mint nőt, észre vennél?

Mit gondolnál rólam? Szerinted gyönyörű lennék? Elég karcsú és szép formás?
Olyan valaki lennék aki képes megnevettetni? Valaki olyan akiben keresnéd a termékeny földet hogy a szerelem apró magvacskáit csírákba ültessd?

Észre vennél?

És én észre vennélek?

A lehetetlen kérdések helyett had tegyek fel egy olyat, amit szemtől szemben szinte biztos, hogy sosem mernék megkérdezni,
észrevennéd, hogyha egy nő szívébe fogad téged, s, onnan el nem enged?

Ha észre vennéd miképpen cselekednél?
Feldolgoznád és csendben elásnád a kertben, a nő fejéből és szívéből pedig elhessegetnéd a gondolatot s érzést,
vagy
hagynád, hogy bizonyos korlátokon belül ez a nő megélje a szerelmet, s talán neked is felkerülne egyéb, nem helyén való gondolat, azzal kapcsolatban mi történne, ha két ennyire erős lélek, így és ilyen formában átadná magát egymásnak, testi kapcsolatban kiteljesedve.

Tiltott mindenségWhere stories live. Discover now