Broken Wing
5 - 18th BirthdayAbernathy ထိုနေ့ကစလို့ အိမ်ကိုမပြန်ခဲ့.....
David ရဲ့ အိမ်မှာပဲ လိုက်နေခဲ့တယ်။ David အဒေါ်က အိမ်ထောင်မရှိပဲ တစ်ကိုယ်တည်းသမားဖြစ်ပြီး တစ်နေကုန် သူမ အခန်းထဲက ထွက်တာမဟုတ်.....
Abernathy ကိုလည်း ဝန်ထုပ်ဝန်ပိုးလို သဘောမထားပဲ ကောင်းကောင်းမွန်မွန်ဆက်ဆံတယ်။David ရဲ့ အိမ်မှာ နေချိန်ခဏလေးဟာ သူ့အတွက် ပျော်ရွှင်စရာ အခိုက်အတန့်လေးတွေဖြစ်ခဲ့တယ်.....
David က သူ့ကို ဘဲလေးအက လေ့ကျင့်ဖို့ အခန်းတစ်ခန်းကို ရှင်းလင်းပေးတယ်။ သူကြိုက်တဲ့ စာအုပ်တွေကို ဝယ်ပေးတယ်။ သူစားချင်တာတွေလည်း အကုန်ဝယ်ကျွေးတယ်။
တခါတလေမှာ သူတို့ နှစ်ယောက် အတူတူမြင်းစီးထွက်ကြတယ်။David က သူ့အတွက် Sylvia ကို ခေါ်လာဖို့ အိမ်က အစေခံတွေကို စေခိုင်းခဲ့တယ်.....
Abernathy က တခြားမြင်းတွေကို စီးမှာ မဟုတ်မှန်း David သိနေတာကြောင့်ပင်.....ကျောင်းပြန်တက်ချိန်မှာတော့ ကျောင်းသားတွေရဲ့ မနှစ်မြို့တဲ့ အကြည့်တွေကို Abernathy ရင်ဆိုင်ရတယ်။ ဒါပေမဲ့ သူ ဂရုမစိုက်.... သူ့ဘေးနားမှာ David ရှိတယ်.....
သူ့ကို ဂရုစိုက်တဲ့ တစ်ဦးတည်းသောသူ ရှိတယ်.....Abbey က Charles ကို မြင်တော့ မမြင်သလိုနဲ့ မျက်နှာလွှဲလိုက်တယ်။ Charles ကို မြင်တိုင်း သူ့ရင်ဘတ်ထဲက နာကျင်လာလို့.....
Sorry Charles..... ငါလည်း တစ်ကိုယ်ကောင်းဆန်ကြည့်ပါရစေ.....James Locke ကိုလည်း သူ ဂရုမစိုက်ပဲနေနိုင်လာခဲ့ပြီ....
ဒီလိုနဲ့ ကျောင်းပိတ်ရက်တွေပြန်ရောက်လာတော့ Abbey အတွက် ပျော်ရွှင်စရာအချိန်တွေရောက်လာပြန်တယ်။
သူ အသက်၁၈နှစ်မပြည့်ခင် တစ်ရက်မှာတော့ သူ့ထံကို စာတစ်စောင် ရောက်လာခဲ့တယ်။
David : ဘယ်ကလဲ???
Abernathy : Charles.... သူက ကျွန်တော်နဲ့အတူတူ မွေးနေ့ပွဲကျင်းပချင်တယ်လို့ ပြောတယ်
David : သွားချင်လား.....?Abernathy က စာကို လုံးချေပြီး မီးလင်းဖိုထဲပစ်ထည့်လိုက်တယ်။
Abernathy : မသိဘူး......
ဒါပေမဲ့ နောက်တစ်နေ့မှာတော့ သူ Charles ရဲ့ မွေးနေ့ပွဲကို ရောက်လာခဲ့ပါတယ်။
သူမတွေ့ချင်တဲ့ ရင်းနှီးတဲ့ မျက်နှာတွေကို တွေ့နေရလည်း.....
YOU ARE READING
Broken Wing✔ Book - 2
Mystery / ThrillerBook - 2 "ငှက်တစ်ကောင်က အတောင်တစ်ဖက်ထဲနဲ့ပျံလို့မရဘူး Charles..... ငါတို့နှစ်ယောက်လည်း အတူတူပဲ Gloucester မိသားစုရဲ့ အတောင်တစ်ဖက်က ကျိုးနေရင် ဘယ်လောက်ကောင်းကောင်း မင်းတစ်ယောက်ထဲ မပျံသန်းနိုင်ဘူး....."