Broken Wing
1 - The PartingAbernathy အတွက်တော့ Charles နဲ့သူဟာ အမြဲအတူတူနေရမယ်လို့ သတ်မှတ်ခဲ့တယ်။ ဘယ်အရာကမှ သူတို့ကို ခွဲလို့မရဘူး.....
ဘုရားသခင်က သူတို့ကို ကွဲကွာစေချင်ရင် ဘာလို့များ မွေးဖွားကတည်းက မိခင်ဝမ်းတွင်းမှာ တစ်ချိန်ထဲ အတူတူရှိနေပြီး တစ်ရက်ထဲမှာပဲ မွေးဖွားစေမှာလဲ.....?
ဘုရားသခင်ကိုယ်တိုင်က သူတို့ကို အတူတူရှိစေချင်ခဲ့တာပဲ....ဒါပေမဲ့ ဖေဖေနဲ့ မေမေကတော့ သူတို့ကို အတူတူရှိမနေစေချင်ခဲ့ဘူး.....
ဖေဖေက တခြားအမျိုးသမီးတစ်ယောက်နဲ့ ဖောက်ပြန်ခဲ့တယ်။ မေမေ သိတော့ သိပ်ကို ဒေါသထွက်သွားတယ်။ မေမေက Abernathy ကို ခေါ်သွားခဲ့တယ်။မေမေ ဘာလို့ Charles ကို ခေါ်မလာတာလဲ? မေမေက Charles ကို ဘာလို့ ဖေဖေရယ် Pearl ဆိုတဲ့ မိန်းမရယ်နဲ့ ထားခဲ့တာလဲ? မေမေက Charles ကို မချစ်ဘူးလား....?
ဒါပေမဲ့ သိပ်မကြာခင်မှာပဲ မေမေက Augustus ဆိုတဲ့လူနဲ့ စတင်ပြီး ပတ်သက်လာခဲ့တယ်။ အဲဒီ အချိန်မှာတော့ မေမေ Charles ကို ခေါ်မလာတာကိုပဲ Abernathy ကျေးဇူးတင်မိတယ်.....
Augustus : ငြိမ်ငြိမ်နေ..... မင်း အမေကို မကြားသွားစေချင်ဘူးမလား.... ငါမင်းကို ခံစားလို့ကောင်းအောင် လုပ်ပေးပါ့မယ်....
Augustus က သူ့ရဲ့ ကြီးမားတဲ့ အရာကြီးကို ၁၄နှစ်အရွယ်ကောင်လေးအတွင်းထဲ ထိုးသွင်းနေရင်းနဲ့ ပြောလိုက်တယ်။ Abernathy ဟာ နာကျင်လွန်းတာကြောင့် မျက်ရည်တွေပါကျနေခဲ့တယ်.... Augustus ရဲ့ ကြမ်းတမ်းမှုကြောင့် သူတို့ရှေ့က စားပွဲခုံပင် သူဆောင့်လိုက်တိုင်း တဒုန်းဒုန်းအသံမြည်နေ၏။
Charles ရဲတိုက်မှာပဲနေခဲ့တာ Abernathy ဝမ်းသာမိတယ်။ Charles သာ လိုက်လာရင် Augustus လက်ကနေ သူကာကွယ်ပေးနိုင်ပါ့မလား မသေချာ.....
ကျောင်းပြန်ဖွင့်ချိန် အဆောင်နေကျောင်းရောက်မှပဲ သူနဲ့ Charles တို့အတွက် နှစ်ယောက်အတူရှိနေဖို့အချိန်ရတယ်။
Charles : Abbey.... မင်းကိုကြည့်ရတာ ပိန်သွားသလိုပဲ....
Abernathy : မပိန်ဘူး!ညီဖြစ်သူရဲ့ အေးစက်စက် အသံကို ကြားလိုက်ရတာကြောင့် Charles လန့်သွားတယ်။
VOUS LISEZ
Broken Wing✔ Book - 2
Mystère / ThrillerBook - 2 "ငှက်တစ်ကောင်က အတောင်တစ်ဖက်ထဲနဲ့ပျံလို့မရဘူး Charles..... ငါတို့နှစ်ယောက်လည်း အတူတူပဲ Gloucester မိသားစုရဲ့ အတောင်တစ်ဖက်က ကျိုးနေရင် ဘယ်လောက်ကောင်းကောင်း မင်းတစ်ယောက်ထဲ မပျံသန်းနိုင်ဘူး....."