İlk kitabım ve beğenip beğenmediğinizi çok merak ediyorum ilk bölüm çok kısa oldu, sadece kurguyu göstermek için böyle diğer bölümler bu kadar kısa olmucak. Yorumlarınızı bekliyorum. Yarın diğer bölümü de yayınlayabilirim.
Yeni okul yeni başlangıçlar demektir.
Babamın işi yüzünden okulumu değiştirmek zorunda kaldım. Eski okulumda çok sevdiğim arkadaşlarım vardı. Onları bırakmak ne kadar zor olsa da bir umutla geldim bu okula.
Kayıt yaptırdığımız sırada bize okul başlamadan önce bir balo olcağını
söylemişlerdi. İşte o balo bugündü. Sabah yataktan saçım dağınıkm bi şekilde çıktım. Bi duş alıp ne giyeceğimi düşünmeye başladım. liseli bi kız için kıyafet seçmek çok zordur. Doalbın kapağını açıp biraz karıştırdıktan sonra mavi üstünde gökdelenler olan ( bu nasıl bi tanımsa;) ) bir elbisede karar kıldım. Üstüne kot gömleğimi giyip hafif bir makyaj yaptım. Gri tonlarında deri botlarımı ve çantamı aldım. telrfonumu da alıp evden çıktım. Bi sevgilim var adı Yiğit. Taksiye bindim ve onunla ilk buluşmamızda gittiğimiz kafenin adresini verdim. O sırada ona da gelmesini söyledim. Kafeye vardığımızda taksiciye parayı uzatıp indim. Yiğit' le bir yıldır çıkıyoduk. Eski okulumda tanışmıştık aramızda iki yaş vardı. Beni sevdiğini hissedeliyorum. Bana bulaşan kişilerden beni korumuştu. Onunla öyle tanışmıştık. Beni evine götürmüştü ve ben şoktayken bana yardım etti. Ailem bizim çıktığımız biliyorlardı. Abim hiç kızmamıştı, galiba beni kurtarması çok iyi olmuştu. İki hafta sonra beni sevdiğini ve benim kokum olmadan yaşayamayacağını söyledi. Ben de onu seviyordum. Çıkmaya başladık. Sarı saçları vardı. O kadar tatlıydı ki. Beni sahildeki kafeye getirmişti ilk buluşmamızda, akşama kadar burda oturup gözlerimiz ayrılmayacak şekilde durduk. Şaçma gelicek ama tüm gün birbirimize baktık. Beni herkes kınsanıyodu. O yüzden bazı sıkıntılar yaşamıştık tabi. Bana çirkin olduğumu söylediler ama Yiğit' in bana her zaman güzel olduğumu söylemesi onlara aldırış etmememi sağladı. Sonunda düşüncelerdimdan kurtulup kafeye ilerledim. Yiğit masada oturmuş beni bekliyordu. Arkasından sarılıp yanağına küçük bi öpücük kondurdum. Ayağa kalktı ve alnımı öptü. Oturduğu yerin karşısına geçtik ve iki kahve aldık. Kahvelerimizi içtiktrn sonra sahilde yürümeye başladık. Onunlayken çok rahattım çünkü onu seviyodum. Aynı okullarda olmasak da görüşebilirdik. İki saat sonra Yiğit' e baloya gitmem gerektiğini söyledim, o da beni bırakmayı teklif etti. Çok ısrar ettiği için sonunda kabul etmek zorunda kaldım. Okula varmıştık. Bana döndü ve yanağıma kocaman bi öpücük kondurdu. Bakalım bugün nasıl geçecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meraklı odun
أدب المراهقين-Sanene bundan! -Merak ediyorum. -Etme! -Ediyorum -Meraklı odun, etme öğreniceksin sonunda -Meraklı odun mu? Terfi ettim.