~
"Ben yürüyeceğim, Seni okutacağım. Sen okuyarak hayatını kurtaracaksın. Ben ise yürüyerek tüm şehri kurtaracağım. Beni iyileştirmezsen eğer Gül güzeli Bu Amed şahit olsun Senide kendimle beraber buraya gömerim."
Tehdit değildi bu sözler. O Asef Mervaniydi. Dediğini yapar Kendi ile Beraber Gül Xelikanı Amedin kan tutmuş Toprağına gömerdi.
"Sana yemin olsun ki Asef ağa. Senin yürümen için gerekirse bu toprağa gömülürüm ama yine seni yürütürüm. Kendim için değil, sırf sen yürüyüp hayaline kavuş diye okuyacağım. Bende Gül Xelikanlıysam uçmak için çırpınan o kuşa yardım edeceğim. Seni ağa yapmak için elimden ne geliyorsa yapacağım."
O Gül Xelikandı. Yaparım dediği şeyi yapar gerekirse Amedin kanlı topraklarına gömülür yine yapardı.
O gün verilen sözler ya tutulup Gül Xelikanlı Asef Mervani'nin hayatını kurtarırken Asef Mervani ise Amedi kurtaracaktı. Ya da Hem Gül Xelikan hemde Asef Mervani Amedin kan tutmuş toprağına gömülecekti...
~
Gül 23 yaşında Xelikan aşiretinin ilk kızıdır. Okuyup doktor olmak istese de Dedesinin izin vermemesi yüzüne hayallerine hiç bir zaman kavuşamamıştır. Kuzenin Düşman aşireti olan Mervani aşiretinin kızını kaçırması ile Yolu Yürümek için can atan ama yürüyemeyen Asef ağa ile kesişirken hayallerini gerçekleştirebilecek Yürümeye muhtaç olan adamı yürütebilecek miydi?Asef 27 yaşında yürüyemeyen bir adamdır. Annesini küçük yaşta kaybetmesi üzere babası 2.kez evlenmiştir. Üvey annesi tarafından hep hor görüldüğünden hiç bir zaman tam mutlu olamamış, Ağa olmak için can atsada yürüyemediği için ağa olamamış bu adama yardım edecek tek kişi berdelle yolu kesişen Gül Xelikanlıdır. Peki Gül Xelikan Asef Mervani'nin hayatını kurtarabilecek miydi?
Yürüyemeyen bir Adamın ağa olması ve Okumak isteyen bir kadının Destanı...
"Ben senin kalemin olacağım Sen ise benim ayaklarım. Benim şöhretim sayesinde senin kalemin beni kurtaracak, senin kalemin sayesinde benim ayaklarım ise Amedin kirini tozu dumana katacak."
Kapak Tasarımı-bahariçell_
(Ç)Alınması durumunda gereken tüm işlemler yapılacaktır. Kopyalanamaz,
Satılamaz, çoğaltılamaz.!!!Adı ile konusu bakımından ilk ve tek kitaptır.!
Kitabın bazı yerlerinde spoiler vardır!!!Yakında Wattpadde.
Eski adı:Kırık Hayatlar
BU KİTABIN BÖLÜMLERİ WATTPAD PRETESTOSU İÇİN KALDIRILMIŞTIR!
VPN İLE GİRİŞ YAPTIĞIMIZ İÇİN KÂLE ALINMADIĞIMIZDAN ARTIK BU UYGULAMADAN KİTAPLARI YAYINA VERMEMEYE KARAR VERDİM!DREAM UYGULAMASINDA ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE YAYINDADIR!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun Vâveylası|Yaralı Adamlar Serisi-1
General FictionGül 23 yaşında Xelikan aşiretinin ortanca kızıdır. Okuyup doktor olmak istese de Dedesinin izin vermemesi yüzüne hayallerine hiç bir zaman kavuşamamıştır. Kuzeninin Düşman aşireti olan Mervani aşiretinin kızını kaçırması ile Yolu Yürümek için can at...