- Tessa
Samuel was in een keer weg met z'n gedachten. Hij staarde me maar aan maar had niet door dat hij nog met Anne aan de telefoon was. Daarom nam ik het maar over van hem. "Sam? Ehhh Samuel, waar zat jij met je gedachten?" vraag ik en ik word helemaal rood voel ik. "Sam?" vraagt hij met een grijns op zijn gezicht. "Ja eh sorry." zeg ik en ik sla mijn ogen neer. "Maakt niet uit joh, ik noemde jou ook Tess." zegt hij lachend. Ik glimlach, niet wetend wat ik moet zeggen. Waarom is hij zo aardig tegen me? "Duss.." zegt hij. "Duss..." herhaal ik. "Ik had nog geen antwoord op mijn vraag." Herinner ik hem. Hij kijkt me niet-begrijpend aan. "Nevermind" en ik rol met mijn ogen. Hij haalt zijn schouders op en kijkt de andere kant op. Ik neem even de tijd om mijn gedachten op een rijtje te zetten en na te gaan wat er vandaag allemaal is gebeurt. Vanochtend had ik er totaal geen zin in. Geen zin om die arrogante Samuel van goddamn bbrave te meeten. En nu, nu zit in de Mac met deze jongen en hij is super lief. Hoe erg kan je je in iemand vergissen? Of doet hij maar alsof?
Samuel schudt me wakker uit mijn gedachten door me heel raar aan te kijken. Ik zat te staren he? Shit. En mijn hoofd wordt weer helemaal rood. Waarom moest ik dit doen? Ik kijk snel de andere kant op. "Je bent mooi." zegt Samuel dan heel random. Wat moet ik hier nou weer van vinden..? "Eh, dankjewel?" zeg ik verbaast. "Ik meen het, Tessa, je bent echt mooi. Weet je dat?" zegt hij. "Waar komt dit in een keer vandaan?" vraag ik, nog verbaasder, aan hem. "Geen idee." zegt hij en hij haalt zijn schouders op.
- Samuel
Shit man, dat was awkward. Waarom moest ik dat nou weer zeggen? Ja, Tessa is echt een heel mooi meisje maar moest dat nou? Ze haat me... Maar toch doet ze echt aardig tegen me. Waarom zou ze me haten? Ik besluit het te vragen. Zij was tenslotte ook eerlijk. "Tessa? Ik heb een vraagje..." zeg ik aarzelend. Ze kijkt me aan met grote ogen en ik besef wat ze nu denkt. "Ho, nee. Niet dat..." zeg ik en ik begin te lachen. Ze zucht van opluchting en zegt dan, "Nou, kom maar op dan". "Vanmorgen zei je dat je me haatte toch? Waarom eigenlijk? Ik ben best nieuwschierig nu." zeg ik met een glimlach. Ze lijkt even na te denken maar dan zegt ze het. "Nou, ik volgde je een tijdje op Twitter en elke keer als je iets tweette dan verwijderde je het na een uur en je reageerde echt gemeen op fans en ja toen vond ik je een arrogante klootzak." Ik begin keihard te lachen. "Is dat echt waar?" vraag ik dan. "Yep, dus daarom. Sorry." zegt Tessa en ze slaat haar ogen neer. "Cool." zeg ik, Tessa kijkt me verbaast aan maar ik haal mijn schouders op. "Dan heb ik een vraag aan jou." zegt ze, en ik kijk haar nieuwsgierig aan. "Waarom doe je zo aardig tegen me?" vraagt ze dan. "Omdat, Tessa, je een heel lief en mooi meisje bent. En nee ik bedoel dit niet als in ik ben een creap, maar ik meen het." zeg ik dan, en ik meen het ook echt.
JE LEEST
Hoe de tv-show alles veranderde || Bbrave fanfiction
FanfictionWat gebeurt er als je na 2 jaar eindelijk je idool kan ontmoeten door middel van een tv-quizz maar je ziek bent? Zo ziek dat je niet kunt gaan. Dan maar je beste vriendin vragen, maar ze haat je idool, hoe gaat dit verder? Dit is een fanfiction dus...